Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
min tjej har också ätit 165 ml med minst 4 timmar imellan bortsett från på natten för då äter hon inte alls.
Men nu helt plötsligt från den ena dagen till den andra (typ) så äter hon ca 200 ml var tredje timme :O Blir lika förvånad varenda gång hon sörplar i sig allting (endast under dagtid fortfarande men ändå
Ja men det ska synas att dom äter & mår bra dom små liven
Jävla skitmens! Jag hade avslag i va 8 veckor, sista veckorna var det mer som väldigt bruna flytningar dock, men ändå. Så sjukt vidrigt med denna jävla flod! Blöder igenom en supertampong och troskydd på drygt 2 timmar. Om jag ska ut måste jag planera vart jag ska gå så att det finns en toa i närheten så att man kan byta tampong. Inatt kommer jag behöva ställa klockan... kul!
Det är lite olika hur ofta hon äter, men har det gått 3-4 timmar kan hon käka 180 ml. Äter hon varannan timme är det ung 165 ml. Hon vaknar var 3-4e timme på natten också och vill ha mat. Första matningen äter hon 165 men ska prova öka det till 180 och se om hon sover längre. Hon sover i 3-4 timmars intervaller och har gjort sedan hon föddes. Men tror hon störs lite av mig, vi samsover nämligen. Sambon och jag kom överens om att vi ska börja försöka ha henne i sin säng när hon blir tre månader. Alltså på tisdag. Ångest ;)