garin skrev 2014-05-22 13:13:13 följande:
Grattis! Charlie och Noah är födda samma dag va, 3/4? Då fick jag lite hopp, lillen äter med allt mellan 1-3h mellanrum men på nätterna efter ha vaknat första gången brukar han ha så svårt att somna om och när han väl gör det efter kanske 1-1,5h då sover han bara i någon timme till och sen inte alls på typ 2h, vid 04.30-05-tiden vaknar han och känns pigg verkligen! Ett stort problem är inte att han äter ofta, går gärna upp flera ggr om han kunde vara klar och nöjd och sövd på en kvart... (Känns det som nu iaf...)
Ja det stämmer, 3/4 :) Charlie brukade ha jättesvårt att somna om med men efter att jag börjat dricka en kopp kamomill-te efter kvällsamningen så somnar han om mycket fortare. Vet inte om det är därför men värt ett försök kanske :D
Tycker också det är svårt med kläder nu. Står ju på 1177 att de ska ha långärmat och långbyxor men då gallskriker Charlie (och jag förstår honom), blev t-shirt och shorts idag och imorgon ska jag gå och köpa giftfri solskyddsfaktor på hälsokost affären, solen tar ju lite i skuggan med...