Inlägg från: hjärtemamma |Visa alla inlägg
  • hjärtemamma

Familjelivs träningsutmaning vecka 1 - Häng på!

Jag hoppar på utmaningen lite sent, men har inte hunnit tidigare. Gjorde 40 rodd idag så 40/175 är gjorda. Kom igen tjejer tillsammans fixar vi det.

• hjärtemamma

Missade tyvärr gårdagen då det var fullt upp, men gjorde 60st idag istället och tänkte jag skulle hinna med några till ikväll. Så 100/175 är gjorda. Kör ni till ni inte orkar mer eller kör ni utmaningens upplägg?

• hjärtemamma

har gjort 60 stycken idag också och ör nu uppe i 160/175. Att klara utmaningen kommer inte vara några problem för mig, men det viktigaste i det här är att utmana mig själv, att pressa mig lite längre än vad jag tror jag kan.

• hjärtemamma

Dagens rodd är gjord och idag pressade jag mig till tio mer än igår, så 70 st rodd blev det idag. Har nu gjort 230/175. Imorgon tänkte jag försöka öka ytterligare tio för att på onsdag försöka klara 100 som avslutning.

• hjärtemamma

Tänkte jag skulle dela med mig av mig själv lite grann. Jag har alltid varit lat och inte tränat något nämnvärt och dessutom en riktig sockerråtta. Därmed har jag även en stor övervikt. I januari bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv. Jag började träna, slutade äta godis och försökte tänka på vad jag stoppade i mig. Nu snart fyra månader senare har jag gått ner 11,3 kg och har en lång resa kvar. Vill man så kan man tjejer, skippa ursäkterna och se denna utmaning som en start på något nytt och bra...lycka till allihop

• hjärtemamma
    Liljan77 skrev 2014-04-28 21:04:20 följande:
    Bra jobbat. Jag har gått ner 21 kg sen i jan genom att skippa pasta,bröd, sötsaker o ta promenader.

Jättebra jobbat :)
Svar på tråden Familjelivs träningsutmaning vecka 1 - Häng på!