Inlägg från: Liljan77 |Visa alla inlägg
  • Liljan77

Familjelivs träningsutmaning vecka 1 - Häng på!

Jag är med.

• Liljan77
    kexan skrev 2014-04-24 07:51:27 följande:
    Bra jobbat👍 Ska genast gå och leta efter något som kan vara hantlar , har ju gummiband frågan är hur jag har gummibandet i denna övning :)
    Sätt fast ( kliv på ) gummibandet med foten som du har främst o så dra uppåt precis som med hantlarna.
  • Liljan77
    hjärtemamma skrev 2014-04-28 19:21:03 följande:
    Tänkte jag skulle dela med mig av mig själv lite grann. Jag har alltid varit lat och inte tränat något nämnvärt och dessutom en riktig sockerråtta. Därmed har jag även en stor övervikt. I januari bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv. Jag började träna, slutade äta godis och försökte tänka på vad jag stoppade i mig. Nu snart fyra månader senare har jag gått ner 11,3 kg och har en lång resa kvar. Vill man så kan man tjejer, skippa ursäkterna och se denna utmaning som en start på något nytt och bra...lycka till allihop
    Bra jobbat.
    Jag har gått ner 21 kg sen i jan genom att skippa pasta,bröd, sötsaker o ta promenader.
  • Liljan77
    Kofot skrev 2014-04-29 10:08:48 följande:
    Det är bra gjort. Har det varit svårt?

Tack.

Att sluta med pasta,bröd o potatis var inte svårt, men sötsakerna o att börja promenera....varje dag är en kamp.
    Dessa kilon har rasat av mig o det beror på att jag har väldigt många kilon som ska bort.

Svar på tråden Familjelivs träningsutmaning vecka 1 - Häng på!