Inlägg från: Olyckan |Visa alla inlägg
  • Olyckan

Familjelivs träningsutmaning vecka 1 - Häng på!

Jag är på!

• Olyckan

Precis hemkommen och ska på det och köra mina övningar för idag och efter det en långpromenad Glad Själv väljer jag att slå ut antalet övningar över veckan så jag kommer köra 20*4 30*2 o sista dagen 35. Ser redan fram emot vad för utmaning det blir nästa vecka Skrattande 

• Olyckan
    patricia86 skrev 2014-04-25 08:17:48 följande:

Hur gör man om man inte har tillgång tillmaskiner då?
    Ex.rodd?

Du behöver ingen rodd-maskin, övningen heter bara rodd för att det blir ungefär samma effekt som roddtag :) kolla på bilderna ovan så ser du hur du ska göra, o vikter kan man, som sagts, improvisera med saker man har hemma. Lycka till :)
  • Olyckan

Nu ska jag på mina för idag innan jag gör mig iordning inför nattens jobb. Var kanske inte superintelligent av mig att måla naglarna precis innan dock :s aja!

Jag hade tänkt att för var vecka bara lägga på de nya utmaningarna som kommer, så man tillsist får lite av ett helt träningsupplägg. Vad tror nu om det? Eller det blir för enformigt?

Tycker detta är super, mitt problem har alltid varit att veta vilka övningar man ska göra när man är på gymmet, så har alltid slutat med att största tiden blir på cosstrainern, vilket är såå tråkigt i längden! Nu får man ju nya tips på övningar, även om det inte är bra att göra dessa alltid :)

• Olyckan

Bra jobbat alla!! :D nu var även jag klar med veckans övning och ser fram emot nästa vecka! Magrutor here i come.. ;)

Svar på tråden Familjelivs träningsutmaning vecka 1 - Häng på!