• hmmmm

Ni som fått Svagare gravtest och är orolig, var inte det! Jag vet varför nu!!

Liv13 skrev 2014-05-02 08:55:32 följande:
    Skönt att jag hittade denna tråd. Den gör mig lite lugnare. Jag är nu i veckan 7 (6+3) och iförrgår kissade jag på sticka för att vara helt säker på att jag fortfarande är gravid eftersom jag planerade att berätta för min mamma och bror då. Strecket var svagare än för 10 dagar sedan. Stickan till vänster är från 22 april, den i mitten ifrån 30 april och den till höger är från imorse 2 maj. Har även tagit ett digitalt som visat Gravid 3+, dvs 5+ veckor. Blev väldigt orolig då strecken är lite svagare än testet från 22 april. Men jag kanske inte behöver oroa mig så mycket? Mina graviditetssymptom ökar hela tiden och jag känner mig verkligen gravid. Och strecken borde väl vara ännu svagare vid missfall? Skulle gärna vilja se dina test också. 

Jag har precis som dig fast är i vecka 8 och har nästan identiska gravtest! Sjukt orolig för missfall blir man ju! Men jag har inga andra tecken att något skulle vara fel med graviditeten.
  • hmmmm

Åh jag trodde inte riktigt på att det skulle bli starkare om man spädde ut urinen men det funkade!!!!
    Testet är mycket starkare nu då jag spädde ut det med lite vatten! Åh vad skönt! Nu ska då jag verkligen sluta att testa!!! :)

Svar på tråden Ni som fått Svagare gravtest och är orolig, var inte det! Jag vet varför nu!!