Letrozol
Hej, jag har pco o är lite nyfiken på letrozol. Vad tar ni för dos av letrozol. Och vilken dos fick ni börja med?
Hej, jag har pco o är lite nyfiken på letrozol. Vad tar ni för dos av letrozol. Och vilken dos fick ni börja med?
Här dyker jag upp med frågor igen Hoppas det är lugnt. Har funderingar på att ta upp med min gyn att få prova letrozol istället för pergo när det är dags.
Men till mina frågor då. För det första, hur har era cykler förändrats i längd iom letrozol än innan letrozol? För det andra undrar jag om det är nån av er tjejer här som tempar och om ni isåfall sätt nån förändring i er tempkurva under letrozolkur?
Jag önskar att jag kunde hjälpa dig med svar på din fråga miss 85, men tyvärr kan jag inte det.
Grattis miss85!!
Är på sista dagen med Letrozol nu - hur går det för er andra? Jag har haft väldigt svårt att sova de senaste dagarna, funderar på om det kan vara en biverkning. Hoppas verkligen att detta fungerar nu, och att jag inte blir överstimulerad. Ska på VUL om en vecka.
Grattis Miala90!
Jag har ätit letrozol i 6 månader. Ingen graviditet, står i kö till ivf nu. Hade inga biverkningar men äl varje månad.