• vera

Letrozol

Hoppar in i tråden! Jag är på cykeldag 11, har provat Letrozol för första gången dag 3-7. Fick Pergotime utskrivet först men det är ju som sagt var slut överallt. Har PCOS och ett barn sedan tidigare. Hoppas hoppas på ägglossning denna månad!

• vera

Jag hade ägglossning dag 22-23 enl progesterontestet med Letrozol, mycket senare än väntat mao! Hoppas att jag inte missade chansen pga vi "tog det lite lugnare då". Är väldigt glad över att jag lyckades få ägglossning i alla fall, det hör inte till vanligheterna för mig. Heja Letrozol! :)

Är på BIM idag, testade negativt igår och ska prova igen om någon dag. Hade lite PMS-känningar i veckan men jag tror att det var falskt alarm, känner ingenting nu och det brukar jag ju göra.

• vera
    mickaa skrev 2015-09-04 12:38:53 följande:

Vet ej om tråden är aktiv ännu. Men ska börja med provera på måndag o sedan letrozol. Har ni haft några biverkningar av letrozol eller så? Funkat bra? Har ni blivit gravida efter dörsta kuren? Jag har för övrigt oxå pcos. Har glesa menstruationer på ca 6 månaders mellanrum.

Jag blev gravid på andra eller tredje kuren, minns inte riktigt nu. Är gravid i vecka 28 nu i alla fall. :)

Lycka till!

Svar på tråden Letrozol