Inlägg från: Caaarroo |Visa alla inlägg
  • Caaarroo

Letrozol

Åh vad kul med en sån här tråd, precis vad jag sökte! Börjar med min enkelkur i morgon ska på VUL den 6:e juni för att se om det blir något ägg!
    Går på Carl von linne i Uppsala! Min son som är 2,5 "blev till där" med hjälp av insemination och pergotime! Lyckades på första försöket! Så jag är hoppfull igen! ð??
    Försökte i tre år innan vi fick sonen och har inte skyddat oss sedan han föddes! Håller tummarna för er allihopa!

• Caaarroo

Kul att vi är flera som går på linne! Spännande! Hoppas jag också får bra effekt av dom här tabletterna! Börjar ju idag! Tänk vad dagarna går långsamt när man vill att dom ska gå fort!
    Fast jag känner mig inte lika stressad den här gången! Kanske är för att vi redan har en guldklimp här hemma! Nu är det bara bonus om vi lyckas få ett syskon!

• Caaarroo

Förstår precis hur du menar miss85!
    Har du pratat med linne nu? Vilken läkare har ni?

• Caaarroo

Spännande! Då är vi där samma dag! Vilken tid ska ni vara där? Vi ska vara där 08:45! Det är ju röd dag så vi måste åka alla tre eftersom vi inte har barnvakt! Eller om jag åker själv! Hur skulle ni reagera om någon satt där med barn? Känns det konstigt eller fel? Tänkte ringa och höra med som i veckan vad dom tycker!

• Caaarroo

Vi försöker inget "speciellt" på sexdagar längre! Försöker i stället att få det kontinuerligt varannan dag! Annars hamnar vi i samma träsk som sist! Bara sex vid ägglossning för att vi måste och inte för att vi vill! Det förstörde jättemycket! När jag var gravid hade vi sex kanske 6 gånger på nio månader och kanske fyra gånger fram tills sonen var 7 månader! Så mitt råd till ALLA är att inte försöka pricka in! Snarare att man har sex regelbundet och kanske lite extra vid ägglossning!

• Caaarroo

Äggblåsa på 15 mm! Så jag börjar med ägglossningsstickor på söndag! Snart dags, och efter inseminationen så kommer ju dagarna gå såååå långsamt!

• Caaarroo

Ååh vad spännande! Håller tummarna för dig nu! Då borde vi ju testa ungefär samtidigt! (Jag tjuvtestar alltid)

• Caaarroo

Lillajag87 - spännande! Jag tänker lite som dig angående risken för tvillingar!

Här har jag inte fått utslag på stickorna än! Tycker att jag borde fått det idag, känner inte av något speciellt heller! Jag brukar känna när jag har ägglossning! Kanske ägget har gått tillbaka eller vad man säger? Kan det göra det? Eller gör medicinen att ägglossningen sker senare?

• Caaarroo

Så, nu är inseminationen klar! Så hoppas tiden går fort nu och att det blir ett plus på Stickan! Allt såg jättebra ut, slemhinnan var tjock och fin! Har ägglossat från båda sidorna tydligen så vi får se om det blir "dubbelt upp"

• Caaarroo

Tack! Innan vi fick sonen så hade vi försökt i tre år, han är född i november 2011! Har väl försökt sen han var cirka 8 månader! Kanske lite tidigare eller lite senare! Vi Har inte skyddat oss iaf!
    Han sa att det var ett från varje sida som hade släppt! Var svårt att mäta sa han! Men han tyckte det såg ut som två!
    Tror inte att vi har lyckats den här gången faktiskt! Ska tjuvtesta på måndag! Annars har jag testdag på torsdag! Glad midsommar allihopa!

• Caaarroo

Aha! Ja det har jag läst förut så jag tyckte också att det var konstigt! Det blev ingenting! Mensen har kommit, alldeles för tidigt! Skulle ju ha den på torsdag! :( nya tag nästa gång!

Svar på tråden Letrozol