Vi födda -92 och som vill ha barn
Gjorde grav test idag em bara för att haha fick två streck men svagt :) bim -5!
Gjorde grav test idag em bara för att haha fick två streck men svagt :) bim -5!
Ser ut att bli en bebisbomb i mars så roligt! Håller alla tummar att allt ska gå bra för alla, och att dom små pluttarna vill stanna kvar i oss!
Förresten hur gör ni dom för blommorna? :)
PLUSSAT
malinzeid, Skåne BF 18 januari
Marory Östergötland BF 24 Januari
Malin1992, Stockholm, BF 2 Mars
Em92 Östergötland BF 5 Mars
Bubbelsoda Västergötland BF 5 mars
Agnesemilia Västra götaland BF 9 Mars
Jenniferb, Dalarna, BF 8 Mars
BIM/ VÄNTAR PÅ PLUS
Sandravanilj 11/7
PLANERAR
ja den sista kategorin blev lite förrvirande för jag formulerade mig nog inte så bra, så BIM/väntar på plus är ju typ samma sak såklart. Det jag tänkte med den sista kategorin var de som också är med men kanske inte riktigt har slutat med p-piller eller väntar på att börja med någon medicin eller så, så döpte om den kategorin nu om det är någon som känner sig manad att vara med i den kategorin :)
Men verkligen vad många marsbebisar det kommer bli! känns som vi kommer bli ett trevlig gäng här i tråden
Gör ni dom på dator eller mobil? Vet inte hur ni gör dom! Kan inte ens kopiera dom! :(
Jag hittar dom bara på datorn om man klickar för att infoga smilies :)
Imorgon ska jag ringa MVC, känner mig sådär löjligt nervös haha! Vad säger man liksom? "Hej, jag är gravid!"
Ja, det gick ju hur bra som helst! Fick en tid om en vecka, alltså nästa måndag det kändes lite mer verkligt när man faktiskt ringde och sa att man är gravid, fast det känns fortfarande ganska overkligt på samma gång! Pirrig och konstig känsla :D
Jag har också fått tid för inskrivning! den 12e augusti :) Vilken skillnad det är på vilken vecka de tar in folk för inskrivning :P Där jag bokade får man mot 200kr göra ett tidigt ultraljud så det ska jag göra! Gud vad pirrigt hörrni!
Jag är idag i v5 (4+6) så går väl in i v6 imorgon vet inte om det här är själva inskrivningen, utan mer bara ett hälso/informationssamtal, men vet inte riktigt. Hade velat göra ett tidigare ultraljud jag också! Så spännande!!
Jag är i vecka 6 (5+1) ja, gud va verkligt det känns! helt galet! kommer va i vecka 11 när jag kommer på inskrivningen :)
Oj va kul!! Vilket sammanträffande! :)