Vi födda -92 och som vill ha barn
Julius är också superfint om vi inte visste en som hette det hade vi också övervägt det :)
vi tänkte kolla kön, mer för att man ska vänja sig och tänker att det blir lite mer verkligt då :)
Ja förstår! Jag ville först men sambon ville inte så jag fick ge mig :) nu har jag vant mig vid att få en överraskning! Dock sjukt svårt att köpa kläder innan osv...!
Åh, jag var hos läkaren idag pga upphöjda prickar där nere som tydligen bara var hud och helt ofarligt. Men! Sen drar han fram något som såg ut som värsta vibration men som såklart var ett VUL redskap haha! Vetefan varför men han ville kolla hur det såg ut :) men oavsett fick jag se plutten idag igen och shit vad den dansade omkring, såg ut som en mullvad som grävde för glatta livet haha!
Åh hade velat filma men allt hände så snabbt :p dock mätte han den till 9+1 men på UL i tisdags mätte hon den till 9+4... Skumt!! Kanske var för att den rörde sig nu och inte då och olika sorters ultraljud...Hoppas den lille inte mår dåligt av för mkt ultraljud bara! <3