Vi födda -92 och som vill ha barn
Hallå där! :) hur många är vi 92:or med BF i mars?
Hallå där! :) hur många är vi 92:or med BF i mars?
Åh! :D jag har antingen 5:e eller 6:e :D
Heej :). Tänkte bara höra vilka symtom man kan ha innan man plussat? Slutade med p-piller för 5 veckor sen och har ej fått tillbaka den riktiga mensen. Har fått en del symtom. Har fått väldigt mycket humörsvängningar börjar typ lipa för ingenting både killen o mamma har sagt att jag blivit så känslig o tar åt mig för ingenting. Har även fått lite lätt illamående o mer trött än vanligt.
Godmorgon alla! Tänkte bara höra om lite råd här... Jag mådde småilla hela dagen igår, och inatt vid ett vaknade jag första gången av att jag fick springa på toaletten och kräkas, kom tillbaka till sängen och la mig ner varpå jag fick springa iväg igen. Gick ännu en gång till sängen och la mig och fick springa iväg en tredje gång. Har spytt som en tok!
Är det pga graviditeten tror ni? Mår fruktansvärt illa när jag lägger mig ner, sitter jag upp går det någorlunda... Nån mer som haft samma besvär? Finns det nåt som kan lindra detta?
Jag bor också i Linköpings kommun kul!
Själv går jag in i vecka 12 idag så bara en vecka kvar till ultraljud ochen vecka kvar tills vi tänkte börja berätta! :)
PLUSSAT
Marory Östergötland BF 24 Januari
Em92 Östergötland BF 5 Mars
BIM
VÄNTAR PÅ PLUS
(Jag vet inte hur man gör dom där blommorna så den som vet får gärna uppdatera! :) )
PLUSSAT
BIM
VÄNTAR PÅ PLUS
(Jag vet inte hur man gör dom där blommorna så den som vet får gärna uppdatera! :) )
Shit! Nu vågar jag tro på det! är fortfarande helt darrig även fast jag tog testet för typ 50 minuter sen åååh haha
BF 9e Mars :)
Malinzeid, Helsingborg, Skåne har BF 18 Januari! Någon som kan uppdatera? Vet inte hur man gör blommorna! :)
PLUSSAT
malinzeid, Skåne BF 18 januari
Bubbelsoda Västergötland BF 5 mars
Agnesemilia Västra götaland BF 9 Mars
Jenniferb, Dalarna, BF 8 Mars
BIM/ VÄNTAR PÅ PLUS
Sandravanilj 11/7
VÄNTAR PÅ PLUS EFTER BIM