marory skrev 2014-05-28 21:32:05 följande:
jag hade ont ända sen ÄL och fortfarande, så det kan vara tecken på att ägget satt sig :)
Då håller jag tummarna för att det blir samma för mig! Skulle vara helt underbart att få ett + ! Då är hela sommaren räddad, iaf när man ska jobba heeeela långa sommaren!
marory skrev 2014-05-28 21:45:35 följande:
spännande! för mig går det bra tror att jag går in i vecka 7 i morgon, men som sagt är lite osäker på när jag hade ÄL så kan diffa på några dagar.och sen vet jag inte riktig hur man räknar men i morgon kommer jag gått 6 fulla veckor och 1 dag vilket betyder vecka 7 om jag fattat rätt.
Idag ringde jag för inskrivningsamtal hos BM, och det var världens trevligaste person jag pratade med! kändes jätteskönt och hon försäkrade om att min barnmorska skulle lyssna och prata med mig om min förlossniongsrädsla och att de skulle hjälps mig hela vägen med stort och smått så det kändes vekrligen bra. Hoppas bara att barnmorskan är lika trevlig och förståeende! inskrivning blir den 25 juni för mig är då i vecka 9. Tycker det var en helt okej tid och ganska nära in på. fick en tid för RUL i vecka 12+1 också så det börjar kännas lite mer verkligt :D
Skönt att ni kan börja på allvar nu!! :)
skönt att du fick prata med en trevlig person! Sånt gör mycket! Spännande med RUL!!!!
Du kommer säkert få kanonhjälp :D