moow skrev 2015-01-26 22:20:26 följande:
Hej allihopa! Jag är också född 92 och tänkte hoppa in, lite sent kanske, men ändå. Jag kanske får svar. Jag och sambon har bestämt nu att börja försöka på riktigt, slutade med minipiller i augusti, men har inte tajmat in när jag har äl, utan det börjas planeras ordentligt nu. men jag hade äl 1 januari och vi låg 1 och 3 januari, tänkte inte så mycket mer på det. Men ungefär en vecka efter blev jag jätteuppblåst, såg ut som jag hade gått halva tiden redan, hade BIM den 16, den 15 fick jag en blödning, inte alls som det annars brukar vara när jag får mens, varken mensvärk eller illamående ( som jag ALLTID får annars). Det var heller inte en riktigt mensblödning och sen två dagar efter var det bara som en brun sörja, ursäkta uttrycket. Jag är så fruktansvärt trött hela tiden, uppblåst, en molande känsla, och så har jag lätt till tårar. Saken är ju den att jag inte vågar ta ett test. Är alldeles för rädd för att bli besviken om det är negativt. Men vilka test tycker ni är bäst? Mest känsliga osv? :)
Köp ett Clear Blue och testa :) det syns nu ifall du inte är låghormonare :)