Vi födda -92 och som vill ha barn
Ännu än gång så ska man bli glad för någon annans graviditet... nu är sambons kusin gravid och blev det tydligen vid vårat mf i juli... självklart blir man superglad men vafan!
När är det min tur? :(
Ännu än gång så ska man bli glad för någon annans graviditet... nu är sambons kusin gravid och blev det tydligen vid vårat mf i juli... självklart blir man superglad men vafan!
När är det min tur? :(
Åh vad surt för er! Jo klart man blir glad åt andra men när det inte går själv så är det såklart otroligt jobbigt :( Håller tummarna för er! <3
Förstår precis att det är jobbigt när andra blir gravida även om du blir glad för deras skull! Men känns som att nästa ÄL är eran månad faktiskt! Får se om jag har rätt! :) lycka till! <3
Igår var mensen slut så nu är det bara köra på ;) har ägglossning första dagarna i okt så vi hoppas på våran tur !
Ja man får hoppas ! Skulle vara perfekt då jag alltis drömt om att berätta på julafton och det kommer förmodligen hinnas med 1 ultraljud innan ! :D
Nu fick jag mens. Det gör ont. Väldigt ont. Varför har inte män mens istället?!
FY F*N
Ska trösta mig med en arraksboll!
Nu blir det chips! Haha!
Har alltid jätteont, men blir lika förvånad varje gång ändå. Hur går det för dig? :)
Känner mig så off här numera!
Nej detta är 2a ägglossningen sen ppillerstopp. Så ska ju inte klaga.. ! Men jag har velat i flera år men sambon var inte redo.Dock är det någon babyboom , alla ska ha barn samtidigt :p och det gör inte längtan mindre :p
Just det, ja! Det minns jag ju nu när du säger det :)
Övning ger färdighet! ;) Ska beställa äl-stickor för första gången nu i veckan tänkte jag...
Sen tänker jag leka nunna tills typ dag 10, sen jävlar är det disco!
Kör en hemlis då! Sen ser du till att köra varannan dag den veckan eller nåt :D
Men jag har aldrig använt äl-stickor förut... är det alltid 2 streck på dom, fast dom är positiva när båda strecken är lika starka? Och då släpper ägget inom 12-24 timmar?
Haha vad bra x)
Det lönar sig att hänga på FL alltså! Allt det där har jag typ skumläst mig fram till i såna här trådar :P Tur jag kommer ihåg! Ska testa :)