marory skrev 2014-09-18 17:20:13 följande:
Hej alla gamla och nya!
Hur går det för er? Själv går jag in i vecka 23 och har åkt på en jobbig förkyldning, dessutom foglossningen från hell så det blir mest att ta det lugnt för min del, tråkigt men men.
Har nu även fått bekräftat att jag kommer få kejsarsnitt, även om det inte känns så lungnande eftersom om jag föder för tidigt så kommer jag inte få kejsarsnitt (innan vecka 37). Så jag måste fortsätta att förbereda mig på en vanlig förlossning vilket känns blää rent ut sagt. Men jag förstår att man inte kan snitta om man skulle komma in i vecka 32 liksom men men, hoppas han håller sig där inne så länge så jag kommer över gränsen i alla fall,
Annars är det en riktig liten buse som lever livet där inne, sparkar och har sig i tid och otid, riktigt mysigt, ibland kan man tillochmed se sparkarna utanpå magen :)
Gud vad tiden går fort!!! Jobbigt med förkylning, är inne på min andra vecka med dunderförkylning men jag slipper iaf foglossning!
Fick mens i söndags så idag började jag käka bidrottninggéle så förhoppningsvis tar det sig nu! Blir 8e försöket nu!!