Vi födda -92 och som vill ha barn
Snart ägglossningsdags ! ;) som tur är kommer sambon hem på onsdag istället för torsdagen så vi kan sexa damma dag som lossningen ! :D
Snart ägglossningsdags ! ;) som tur är kommer sambon hem på onsdag istället för torsdagen så vi kan sexa damma dag som lossningen ! :D
Ni som är gravida, har ni känt rörelser än? Jag är i v 17 och känner inget märkvärdigt! Hoppas på att få en känga av lillen snart! Haha
Tänkte att jag skulle bjuda på en magbild, även om det inte är så mkt att titta på än , vecka 24 (23+0) och har ingen aning om ifall det är en stor eller liten mage? jag känner mig stor men tror att den är ganska liten? har iaf problem med kläder för mina egna börjar bli för tighta men allt annat är för stort, känner mig bara ganska mellantjock just nu
Mår helt okej, ont i ryggen så jag kan knapppt gå vissa dagar men det känns okej endå, inget illamående och jag har gått upp nästan precis 3 kilo och har börjat äta normalt, så nu ligger jag på min inskrivningsvikt och -4 kilo från start. Väldigt mysigt när han sparkar och att man verkligen känner att det är något därinne. Som sagt har de minskat lite de senaste dagarna men tror inte att det är någon större fara, vissa dagar är lugna och vissa dagar sover han aldrig.
(sorry för smutsig spegel)
Men nu vill jag se fler magbilder ifrån er andra!
Fin mage maroy! Den är nog stor om man tänker på din tidigare viktnedgång å så :) fin är den iaf!
Här är en bild på min mage i v16 förra veckan, inga bra bilder från denna vecka och den skiljer sig inte nänmvärt från förra :) sorry för stöket haha!
Oj här har jag inte varit inne på ett tag, tiden går så fort men hoppas allt är bra med er! Snart är det inte många veckor kvar tills vår lilla tittar ut (dryga månaden, ca 5 veckor), ska bli så spännande och dagarna släpar sig verkligen fram,
men BB-väskan är packad, vaggan bäddad och bebisrummet så gott som klart,
Hur går det med era andras förberedelser? :)
sandravanilj: så himla frustrerande att det inte tar sig, hade verkligen hoppats på att det, men snart är det din tur! och vad skönt att ni snart kan ta hjälp efter en årslång väntan, även om det fortfarande är jobbigt så kan man ju då få hjälp på vägen och få veta varför <3
Tjejer!
Har någon av er fått en nidblödning? :)
Tror att jag kanske, kanske. kanske kan ha en nu :) om inte mensen är 5 dagar förtidig!!! dock ganska riklig nidblödning men inte som mens!
Trådens första bebisbild den 15 januari kom vår lilla Pojke,
blev igångsatt och det tog 11 timmar totalt :)
Han vägde 3080g och var 49 cm lång så en ganska liten kille, Jag gick inte över utan blev igångsatt 10 dagar innan beräknat BF, Skulle gjort kejsarsnitt egentligen men ångrade mig och fick då välja att bli i gångsatt så jag kunde få välja personal som jag kände mig trygg med och så :)
Ångrar inte alls att jag valde att föda "vanligt" Så häftigt och det gjorde inte alls ont! så underbart med bebis allt känns så självklart :D
Sandravanilj jag läste om detta och kom och tänka på dig, har läst om folk som försökt bli gravida i över ett år och sedan använt sig av detta och blivit gravida inom 2-3 månader :) vet inte om du testat annars kanske det är värt det?
www.naturalcycles.com/ :)
Så otroligt glad!!! 15 månader med hårt slit!!!