sobj skrev 2014-10-16 12:05:12 följande:
Ja, det är både trist men samtidigt helt ok. Hoppas hitta fler vänner som får barn nu, med oss. (: Allas plan har alltid varit att möta mig vid andra eller tredje eftersom jag alltid velat ha tidigt och de andra mycket senare. Så väntat, (:
RUL 2 dec och KUB 4 dec. Spännande! Hur berättade ni? Känns så nervöst! "Btw, vi ska ha barn!" Det är ju allt man tänker på, men hur börjar man?
Låter som min! Jag har upplevt den helt okej, men har varit trött, mått illa, var täppt i v 6-8 typ, mår illa men kräks inte. Men har börjat svimma och nästa svimma nu.. Känns inte ok alls. Var på arbetsintervju här om och svimmade helt plötsligt stående.. Hade ätit och så så det kom från klar himmel. Ska prata med BM om det när vi ska dit i nästa vecka.
Ser också verkligen fram emot våren! Och allt där innan och efter med faktiskt! Ser framför mig hur tjock jag ska vara i jul och hur mysigt det ska vara, och sen min födelsedag i feb.. Ja, haha då lär jag ju vara rätt mycket tjockare. Ska bli så kul att få vara gravid!
Grattis alla! Här måste man göra kub test typ runt vecka 12-14 annars funkar det inte ! Så jag va i vecka 13 på kub och vecka 20 på RUL! :)
Vilken vecka är du i RUL?
Visst är det roligt att vara gravid! Så mycket att se fram emot! :)