Vi födda -92 och som vill ha barn
Hoppas det blir + snart men har inga direkta förhoppningar... men det kommer snart hoppas jag!!! :)
Hoppas det blir + snart men har inga direkta förhoppningar... men det kommer snart hoppas jag!!! :)
Tack så mycket :D har börjat slappna av mer och "tvingar" honom inte ha sex varje dag längre xD nu blir det varannan ungefär :)
Håller tummarna för oss båda!!
Veckorna flyter verkligen på! Fattar noll :) har ni tjejer bestämt vagn, spjälsäng och skötbord än? Dom "stora" grejerna liksom :D
Spjälsäng ska vi oxå ha ikeas som man kan ta bort ena sidan på när barnet blir äldre, och vagn ska vi ha antingen en som heter Hornet eller Grander, har ni hört något dåligt om dom? Jag tycker dom är så fina asså! :) Svart ska vi ha! :)
Åh vilken sötnos hihi! Vilken vecka var du i exakt vid ultraljudet? Haha tänkte hur mitt kommer se ut! Ska göra på torsdag i 12+6 :)
Ja den verkar väldigt prisvärd faktiskt!! Hm näää, aldrig hört! Ska kolla in dom :)
Haha jaa man ska inte underskatta ikea! Haha
Ååh va härligt!:)
Jag var förra veckan och allt såg bra att då också, vilket kändes skönt så nu är det bara att vänta på nästa ultraljud i Oktober.. Förhoppningsvis går det fort :)
Och vårt är den 8:e oktober :) Går du på US i Linköping på Ultraljud eller? Har ett svagt minne av att jag läste det? :)
Här händer det mycket när man är borta någon dag eller två!
roligt att allt såg bra ut på era ultraljud!
själv har vi gjort vårtat RUL och allting såg jättebra ut! fick se hjärtats alla kammare och hjärnan och hon som gjorde det var jätteduktig, desutom ska vi delta i en studie så kommer få två extra ultraljud, fördelen med universitetsstad
kan avslöja att det är en liten Vallentin som ligger på jäsning därinne!
mindre kul är att jag har jobbiga sammandragningar så det känns som om han ska ploppa ut närsom försöker vila så mycket som möjligt och hoppas på att tappen inte är påverkad, om det inte försvinner om ett par dagar tänkte jag ringa BM.
vi har ju både köpt vagn, säng, skötbord plus lite andra möbler och en byrå, desutom har vi målat det i pastell gul, pastell blå pastell rosa och vitt så barnrummet håller på att inredas för fullt :) desutom köpte jag en lite dyr sänglampa i form av en uggla eftersom ugglor är temat, 700kr
Åh, va avis jag blir på alla er som fått göra UL redan! Har lite mer än en månad kvar till mitt RUL. Då är jag i v19, så seeeegt det går när man verkligen längtar till något...