Vi födda -92 och som vill ha barn
Em92 skrev 2014-07-11 16:31:30 följande:
Åh vad roligt! Asså längtar jag oxå! Så himla kul! 6 veckor kvar för min del men skulle vilja göra tidigare men det kanske inte går? Är i vecka 7 nu! :pMen tråkigt att hon va otrevlig! Jag ska ju oxå göra UL där du gjorde så hoppas på att jag får en trevlig! :) men kul att allt är bra med er och att du nu vet om det! Själv oroar ja mig för missfall!
Hoppas verkligen du får någon som är trevlig, hoppas inte det är hon som ska ha mitt nästa UL heller. Jag kommer ihåg när jag bokade tiden i maj typ och bara shit vad lång tid det är kvar och nu är vi här det går så himla fort så dina 6 veckor går på nolltid! :)
Dessutom slog vi till nu och beställde en vagn ifrån jollyroom, jag vet att det säkert är tidigt men den var nedsatt så himla mycket i pris plus att de i helgen körde -15% till! Eftersom det var förra årets "modell" var den på rean vilket inte gör någonting för mig är den fortfarande är snygg. Så i orginalpris kostar den väl mellan 8-10 000 och vi betalade 4600 med åkpåse! som hittat nu är jag förstås orolig eftersom jag inte sett den i verkligheten, hoppas inte heller på ett måndagsexemplar. och jag tror inte man kan gå runt och vänta heller eftersom det alltid kan bli något fel och i så fall skulle man aldrig börja köpa saker förrens bebsien låg i famnen.