Vi födda -92 och som vill ha barn
Då har vi det typ samtidigt då :)
Ja verkligen, men känns nästan som att man räknar timmar ibland, så långsamt går det!! Men lite drygt en månad kvar nu! :)
Då har vi det typ samtidigt då :)
Ja verkligen, men känns nästan som att man räknar timmar ibland, så långsamt går det!! Men lite drygt en månad kvar nu! :)
Jag håller med!! Varje dag utan MF är en vinst liksom, så orkar man inte ha det varje dag! snabbt ska det gå! :)
Jag har! Men inte samma som från början :) det drar mindre i magen nu men till och från, förut var det nästan hela tiden. Har fått en halv storlek större bröst, mår illa (mest på morgonen men kan va närsom), svullen om magen haha ser ut som om man hoppat flera veckor fram :) sen har jag humörväxling och ett jäkla luktsinne! Trodde jag skulle spy av lukten från köttfärs medan sambon sa att den luktade svagare än vanligt ! Haha men det var väl det :) hur är det med dig Em92? :)
Jag har också haft tarm problem! Idag hade jag som kraftigt mens värk och gaser samt illamående va rädd att jag höll på att få missfall men nu är de över :)
Min sambos föräldrar vet bara, svärmor hon frågade ut mig när jag tackade nej till ett glas vin och öl haha! Hon är en lurig kvinna :) tittade mig in i ögonen och sa "är du gravid?" kunde inte sluta le ;)
Hej hörni! :D
Hur går det för alla? :)
Jag tänkte fråga er som ska ha i mars, har ni fått "mage" ännu? :)
min chef ringde mig nu och förhörde mig varför jag var sjuk, jag stod fast med magsjuka men då vräkte hon ut sig "de är inte så att du är gravid? Jag hade en vän som spydde hela tiden när hon var gravid." jag sa bara "de är inget jag vet om iaf" då ville hon att jag skulle kolla upp detta, dumma chefer.. Lika bra att berätta när hon ringer tillbaka på måndag! Säga ops jag va visst gravid lovar inget planerat.. Gah!
ja tiden flyger verkligen fram :) längtar till RUL :)
hon har inte sagt något typ utan tycker det verkar normalt, men min BM verkar inte så engagerad så vet inte ritkigt.
i morgon har jag samtal med att få kejsarsnitt eller inte, är riktigt nervös men hoppas verkligen att läkaren lyssnar på mig och inte kommer tvinga mig till en vaginal förlossning :/
japp gjorde kub :) men har väldigt mycket stickningar och hugg i livmodern så blir lite orolig även om jag vet att det bara är växtvärk skulle det kännas bra att se den lille igen :)
Dom kommer nog bli superglada!
Ingen av er tjejer som blött näsblod under grav? :)