Sandravanilj skrev 2014-08-25 21:26:50 följande:
Det är lätt för andra som inte är i samma situation att säga att man ska släppa... man tänker ju hela tiden på vad man kan göra för att förbättra sina chanser..
Ja jag fick mf i juli... visste dock inte om det förrän det kom klumpar och fick supersvagt +...
Är du säker på att du har äl? Testat med stickor? :)
Det är superjobbigt att hela tiden få det där - lysande i ögonen!!! Vi är inne på vårat 7 försök nu med missfallet....
Håller tummarna för oss båda!!!
Ja exakt. Testar rosenrot nu för andra månaden i rad så hoppas att det ska funka någon gång..
Det var det jag mindes. För jag vet att jag fick liknande klumpar i mars eller om det var april ..
Japp jag har testat med stickor nu i två månader så har ju fått jättetydliga utslag på dom iaf, men inte den typiska äl-flytningen utan det är mer vitt som mjölk eller vad man ska säga :/ Vet att jag haft trådflytningar direkt efter jag slutade med p-pillrena men nu är det helt borta :(
Fy vad tråkigt det är.. Vi är på sjätte försöket nu. Dock vet jag ju att vi prickat in de senaste två månaderna men innan dess är jag osäker på om vi prickat in då det varit mycket runt om med flytt och renovering osv..