Vi födda -92 och som vill ha barn
Hoppar in här! Född 92. Har ett barn från förut. (1,5) o försöker med sambon skaffa ett syskon! ÄL idag, så nu håller vi tummarna!! :) Hur går det för er andra?
Hoppar in här! Född 92. Har ett barn från förut. (1,5) o försöker med sambon skaffa ett syskon! ÄL idag, så nu håller vi tummarna!! :) Hur går det för er andra?
hahahahah sambon kände nyss på mina bröst när jag sa att dom gjorde ont! Hans kommentar blev "jääääävlar! att dom inte sprängs snart! är du inte gravid nu så vettefan alltså om du inte gjort en operation utan att ha sagt något!" så antar att dom håller på att förändras lite
Förlåt Lily92, citerade fel i misstag var menar åt Sandravanilj!
Ja, absolut!
Blir "avundsjuk" om jag ser en gravid på stan. "Det där borde vara jag" kan jag tänka, hehe! :P Och ser jag ett förlossningsprgram kan jag börja stortjuta. För det är så fiiiint!!! Att föda barn är nog det häftigaste jag gjort! Skulle kunna göra om det massor med ggr ännu!
Hade en normal, lätt förlossning med första barnet. Vart jättelugn sen första värken kom. :) Hoppas man får det lika lätt nästa gång!
och superömma bröst! dom förändrades massor i utseende och form!!! REDAN TIDIGT i graviditeten ;)
Snart ligger jag på minus 8 kilo, vet inte hur normalt det är men hopas iaf att bebisen tar det den behöver, för snart har jag inget kvar att ge den :/ min sambo klagar på hur smal jag är :/ Jag har verkligen ingen mage alls börjar fundera på om det faktiskt finns något där inne?
Var på marknad igår och stötte på en bekant som ska ha barn, hon var i vecka 13 och var redan nu större än mig!, och en lite närmare bekant får barn 8 veckor tidigare och hon är ungefär i min storlek (längd/vikt) men har fått en fin bebismage och på henne syntes det tydligt i vecka 17, det hjälper ju inte att alla nu utbrister "men det syns ju ingenting!"
nu har vi gått ut med det officiellt också! gjorde det med en söt liten bild men det var en hel del som inte fattade men jag tyckte det var självklart? ;)