• Lilly92

Vi födda -92 och som vill ha barn

Hoppar in här igen! Grattis till alla som har fått plus! {#emotions_dlg.flower}
    Jag har BIM den 10e, någon annan som har det och vill följas åt? Glad
    Jag och min pojkvän hade sex dagen efter äl så chansen är kanske inte så stor att jag blir gravid men jag väntar med spänning iaf! Glad

• Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-07-31 13:05:39 följande:
    Jag har BIM 12:e :) vi har haft sex på och runt äl :) chansen finns att det tagit sig men vågar inte hoppas på något :)
    va roligt att vi har så nära!! :) Vågar inte heller hoppas på något men jag håller tummarna att vi får ett Plus Glad
  • Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-07-31 13:26:24 följande:
    Jag håller också tummarna! Men sen så vet jag inte om jag kan lita på att mensen kommer när den ska efter mf förra månaden...
    va tråkigt! :( hoppas kroppen är igång igen! :)
  • Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-07-31 14:30:12 följande:
    Jag hoppas det med :) men det känns helt okej :) chansen finns ju att det tagit sig :)
    absolut finns det en chans!! Solig
  • Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-08-05 20:53:03 följande:

hahahahah sambon kände nyss på mina bröst när jag sa att dom gjorde ont! Hans kommentar blev "jääääävlar! att dom inte sprängs snart! är du inte gravid nu så vettefan alltså om du inte gjort en operation utan att ha sagt något!" så antar att dom håller på att förändras lite Flört

låter som en graviditet med dina symtom.  Håller tummarna!!! PlusGlad
  • Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-08-06 09:36:18 följande:
    Fast vågar inte hoppas för mycket men tror fasen jag är det :) fick typ mensvärksliknande känsla vid livmodern i kanske 2 minuter förut men nu så är den borta :) kändes precis som om mensen skulle komma!
    va roligt, hoppas hoppas!!! :)
  • Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-08-06 09:57:28 följande:
    Sitter på jobbet och det känns som om vänster bröst ska sprängas!

Hur går det för dig då? :D
    Har inte känt så mycket förutom enorm trötthet.. men det kan lika gärna vara vädret som gör mig trött. Men det är fyra dagar kvar till bim så vi får se! :) 
  • Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-08-06 12:31:11 följande:
    Håller tummarna för att tant röd inte kommer!!!
    tack :) ska du testa dig snart? 
  • Lilly92
    HelloMamii skrev 2014-08-06 12:56:20 följande:

Förlåt Lily92, citerade fel i misstag var menar åt Sandravanilj! 

ingen fara. Va roligt att du har redan ett barn, så mysigt Hjärta när ska du ha bim? :)
  • Lilly92
    HelloMamii skrev 2014-08-06 13:07:32 följande:
    15 augusti! :) Längtar dit så jag kan göra grav.test, bara inte röd hinner komma på besök. Hoppas inte! ;)

Såg att du själv bara har 4 dagar till bim, håller tummarna för dig!! :)
    så spännande och roligt med ett syskon!! :) 
    Tack så mycket! :) 
  • Lilly92
    HelloMamii skrev 2014-08-06 13:07:32 följande:
    15 augusti! :) Längtar dit så jag kan göra grav.test, bara inte röd hinner komma på besök. Hoppas inte! ;)

Såg att du själv bara har 4 dagar till bim, håller tummarna för dig!! :)
    och håller självklart tummarna för dig med! :) 
  • Lilly92

Jag fick min mens för en vecka sen. Men eftersom vi inte prickade in ägglossningen så känns det helt okej! får se om vi försöker på riktigt nästa månad. Just nu vill jag bara köra och se vad som händer medans min pojkvän vill köra på riktigt
    hoppas det går bra för er andra!! Solig

• Lilly92
    Sandravanilj skrev 2014-08-17 09:34:38 följande:
    Tog ett negativt test nu på morgonen så antar att den konstiga blödningen var konstig mens :/ bara att köra på!
    va tråkigt, jag som trodde du var gravid. Men det är bara att köra på igen! Snart får du nog ditt plus!  
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn