• FridaA

Vi födda -92 och som vill ha barn

Hej jag e 92a och ska snart ha barn, får man hänga med er ändå? :)

• FridaA
    Malin1992 skrev 2014-04-25 16:27:28 följande:
    Hej o grattis till graviditeten :) när har du BF?? :)
    Hej och tack! Jag har bf den 25 juli :) så går in i vecka 28 imorgon :)
  • FridaA
    Malin1992 skrev 2014-04-25 16:51:01 följande:
    Shit va kul :) grattis :) hade inte jag fått MF så skulle jag varit gravid nu o varit beräknad på min födelsedag i augusti:/
    usch va tråkigt :( beklagar ditt missfall, har själv haft flera tidiga missfall och denna bebisen tog ett helt års försök innan den blev till så man ska inte ge upp! 
  • FridaA
    Malin1992 skrev 2014-04-25 17:06:37 följande:
    Aa det sög :( Tack så mkt :) okej beklagar :( usch att du orkar gå igenom det fler gånger :/ men kul att det äntligen slutade bra för er :) aha okej :) hoppas det går snabbare för oss :P vi vill bli gravid senast i september :) så jag hoppas att det inte tar mer än ett halv år att bli gravida för oss ;)
    Ja det blev ju bra tillsist men det va rätt jobbigt innan. Jag hoppas också att det går fort för alla i tråden, varje månad känns ju som ett helt år när man är bebisgalen! :P
  • FridaA
    Malin1992 skrev 2014-04-25 17:19:25 följande:
    Aa kan förstå det. Haha Jaa det känns som evigheter, o för en gångskull vill man ha mens hela tiden så man kan ha ÄL hela tiden :P satt man blir gravid snabbt :D
    Ja det e rätt sjukt faktiskt, man blir lite småbesatt nästan :P
  • FridaA
    Sandravanilj skrev 2014-05-15 13:39:28 följande:

Det blir en Cresent Classic -14 :) vi är ute i skogen väldigt mycket och behöver en stor vagn med 4 stora hjul :D så en sån får det bli!
    Jag har en sån vagn till min bebis som kommer i juli :) Superfina är dem :)
  • FridaA
    Sandravanilj skrev 2014-05-15 19:27:56 följande:

Verkligen :) tror dom är superbra och lätta att ta med sig överallt :)
    Dem e lätta att fälla ihop med, och handtaget kan vända så bebisen kan sitta framåt när den e större :)
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn