Havi01 skrev 2014-04-14 11:38:44 följande:
1. Jag utgår ifrån att du inte läser eftersom du skriver att jag ska söka vård, när jag har skrivit att jag har sökt vård.
2. Hela meningen med forum är väl att få svar på det man frågar eller? Om vården hade gett mig svar hade jag ju inte sökt mig hit, eller? Så om du inte har något svar på de symptom jag berättar om räcker det att inte svara alls.
3. Ja, anledningen till att jag tror att du inte är glad och harmonisk är pga att jag är såpass (inte helt och hållet naturligtvis, det är ingen) glad och harmonisk att jag inte skulle svara på det sättet du gör.
4. Om jag kände ett behov av att prata med någon skulle jag göra det, ja.
1. Du nonchalerar helt det andra jag skriver - att man inte kan diagnostisera över nätet. Varför gör du det om det inte är för att det är ett oönskat svar. Förstår du att man inte kan diagnostisera över nätet? Ja eller nej.
2. Att skriva på nätet ger dig inte rätt att begå påhopp. Det strider mot forumreglerna (läs) och det strider mot netiketten (läs). Du har helt enkelt inte rätt att vara otrevlig bara för att du inte får medhåll.
Att få svar innebär inte alltid att få de svar man VILL ha. Förstår du det?
3. Jag har inte begått ett enda påhopp medan du ständigt gör det. Att vara elak, spdig och göra personliga påhopp är inget glada och harmoniska människor gör. Har du sökt för dessa problem?
4. Gör det. Självinsikten brukar vara ganska skral vid vissa psykiska diagnoser. Jag menar inte att du har det men att du är mycket otrevlig och aggressiv och det bör du söka för.