Vad är det med föräldrar på barnkalas?!
Jag hade inte velat va själv med tio barn,ang förskolan får man inte ens va själv med de antalet (visst, du kanske har din man med) nu e min tjej så liten så svårt att veta men när hon är självständig (äter själv, kissar själv,torkar sig själv,kan ringa om något händer) då kan jag lita på att lämna henne hos någon jag inte känner.. Gissar på att det stora problemet är att du inte känner de andra föräldrarna men de kan jag rekommendera dig att ta tiden till.. Känner man sitt barns vänners föräldrar kan man förstå sig på vännerna bättre och även ha en bättre kommunikation när de blir äldre o går o festar på egen hand så att säg, de e bara bra att komma överens med de andra föräldrarna, telefonträd o liknande är något som lätt glöms bort men de e bra att ha den kontakten om något händer.. Som nämt e väl fem åringar för små men du vet inte om ditt barn har samma vänner om sex-sju år när de närmar sig tonåren o då e föräldrakontakt himla bra.. Det är lite rörigt känner jag (blev väckt 2 på natten så hur pigg e man egentligen?) men jag hade inte velat att min dotter hade massa vänner vars föräldrar jag inte kan kommunicera med..