Kan du förstå att man känner hat mot feminism?
TS: Nej.
Lady Dahmer tyckte jag iof var helt förryckt, men tror det var ngt annat problem och inte feminismen i sig..
TS: Nej.
Lady Dahmer tyckte jag iof var helt förryckt, men tror det var ngt annat problem och inte feminismen i sig..
Me me, du är ju mer än lovligt korkad i din 'argumentation'..
Jag gillar speciellt din befängda idé att feminismen skulle förespråka den 'farlige' machomannen! Haha
Men orka! Vad är det för 'män' som 'argumenterar' mot feminism i den här tråden? Läser ni era egna inlägg eller skriver ni bara direkt från det som jäser i era arslen?
Man får sig ett gott skratt iaf, men fundrerar på hur ni lyckas hålla ett jobb över huvud taget
Hehe, är pajasarna fortfarande igång
Givet finns det 'extrema' personer inom feminismen, liksom i alla -ismer och grupperingar, men att på vissa här låter det ju som när SD-iter försöker övertala oss att vi snart alla kommer tvingas be till Allah.
Att fokusera på andras ('felaktiga') agerande istället på sitt eget är typiskt för förlorare. De som lyckas i livet tenderar att vara tvärt om.
Haha,
"varför sätter inte feminismen ner foten"
'Feminismen' är inte EN person eller EN organisation.. :-/
Intressant artikel ang bl.a. skillnaden i lön mellan kvinnor och män. Män har helt enkelt bättre självförtroende.
www.theatlantic.com/features/archive/2014/04/the-confidence-gap/359815/
Fubar:
För det första, att hävda ett kollektivt ansvar är långt från att kräva att X antal människor som inte känner till varandra spontant skall agera unisont.
För det andra, när blev två fel lika med ett rätt? Lite barnsligt va?
Likgiltiga till män? Nu blandar du ihop det med lesbiska...
Feminister vill ha jänlikhet det är det jag stör mig på... vill dom ha jämnlikhet skulle man bara tex. behöva bygga en stor gemensam toalet på ett stort köpcenter... det är jävligt stor skilnand på jänlikhet och rättvisa... förstå det
I dessa trådar brukar de bittra (manliga) förlorarna samlas för att beklaga sig....likaså denna gång