• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Å jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången för oss båda!! Förstår din känsla, jag kände att jag verkligen inte visats hur jag skulle hitta kraft att ta mig igenom ett till missfall. Men nu kör vi, hoppas på två bäbisar i vår och sommar!!!! Kram

• bringiton14

Hej! Förstår det.. Hoppas hoppas det går bra, ska tänka på dig imorgon!

Har BF 24/5 :) Illamåendet har eskalerat och idag har jag kräkts och kräkts, på jobbet, inte så jättekul :( Men det får jag stå ut med!

Håller tummarna!!!

Kram!

• bringiton14

Jaaa va kul grattis!! 13 ägg fick vi också :) Är planen att ni ska tillbaka på onsdag? Fortsätter hålla tummarna!

• bringiton14

Jag hade också jätteont efteråt och det höll i sig ett tag.. Inte alls som gången innan. Hoppas du kan sova och att ni får goda nyheter imorgon :) kram

• bringiton14

Det låter ju toppen!! Återföring imorgon eller? Jag var faktiskt på ultraljud idag, hade så ont i magen igår o blev lite nojig.. Nu hade den lilla skrutten blivit 16 mm och hjärtat slog så fint, vilken lycka!! Jag hoppas verkligen att du får känna hur det känns om några veckor! :) Nu har ni ju ett riktigt bra utgångsläge! Å vad spännande, tänker på dig. Kram

• bringiton14

Grattis grattis!! Vad kul att det gick bra, trots väntetid :) Vi följs åt, har också 4 i frysen :) Jahapp så när är det testdag? Jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att det blir lite lättare att gå upp imorgon, spydde i omklädningsrummet på jobbet imorse.. Usch blä :)

• bringiton14

Jag förstår, väntan är så lång.. När är testdag? Håll ut, den här gången ska det funka!!!!!!

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag