Startar första IVF behandlingen idag
Positivt test i morse, men svagare.
Både linnekliniken och de på fert mott i Gävle tror på mf. Nytt test ska tas på fredag. Allt känns bara hopplöst!
Positivt test i morse, men svagare.
Både linnekliniken och de på fert mott i Gävle tror på mf. Nytt test ska tas på fredag. Allt känns bara hopplöst!
Darling - Hur mår du? Tänker på dig. Kram
Tack tjejer, min största oro nu är att lill eskimån inte klarar upptiningen, den stackarn var ju nedfryst redan som spermie. Idag var det dags för första äl-testet och det va negativt. Bra för då vet jag att jag börjat testa i rätt tid. Är ju omslaget man vill åt. En annan sak som oroar är att om det blir så att insättning blir på helg, då prioriteras såklart et framför fet. har man riktig otur så blir det inställt pga färre personal på helgerna.
Känns lite ledsamt att tänka på att ny ruvarstart kan bli i stort sett samtidigt som vul/ul hade varit om det första grynet stannat.
Hoppas att ni mår bra!
bringiton 14 fortsätter gärna följas åt :)
Idag skulle jag varit i vecka 8 och gjort första vul, istället väntar jag på äl som vägrar dyka upp! :(
Känns riktigt tungt nu, har fortfarande inte fått omslag. Pratade med kliniken idag och har jag inte fått omslag imorgon på CD 21 så är det för sent i cykeln. Då får vi vänta till augusti med nästa försök pga sommarstängning. Vi får inte heller börja om med ny ivf så länge vi har eskimå i frysen. Riktigt jobbigt nu! Vi kan ju inte ens försöka på egen hand, måste till med biopsi för att få ut spermier är nån form av stopp.
Under kan ske
FET inplanerad till lördag 12:30 om lilleskimån klarar sig!