• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Hej på er!

Darling - tråkigt att höra. Ja skönt att ni kommer igång snabbt igen! Vill gärna fortsätta följas åt om du vill :) Håller tummarna!!!!

Libra - jag mår väl ganska bra.. Är dock väldigt trött och tiden går urlångsamt! Hade en tung dag idag, less på det mesta och lättirriterad. Vet inte om det beror på hormoner el rädslan att det inte ska gå vägen. Känner mig ganska osäker och ängslig.. Hoppas hoppas det går vägen :)

• bringiton14

Hej på er och grattis och håller tummarna.

VUL igår, v 8+2, och man kunde inte se ngt foster. Alltså missfall, men kroppen har "fortsatt vara gravid". Så nu väntar medicinsk abort på fredag, ska ta cytotek hemma och vänta på att det blöder ut. Det är inte roligt nu. Kram

• bringiton14

Tack ska ni ha.

Ayla - Ja, jag har mått illa och haft ont i tuttarna och sjukt trött mm, så det kom som en chock. Hoppas det går bättre för dig! Lycka till! Kram

• bringiton14

Hej igen! Tog en paus härifrån ett tag, har varit rätt tungt. Fick massa komplikationer som slutade med akuten mitt i natten, inläggning, akutskrapning och blodförlust.. Har hämtat mig rätt bra nu, och haft en skön semester.

Vad tråkigt darling, det måste vara riktigt tufft. Hoppas att vi båda väntar knoddar om ett par månader i stället. Kram

• bringiton14

Hej!! Förstår att du inte är lika positiv, det är inte jag heller.. Men vi får ha tålamod, igen. Vi kan ju inte ge upp nu, så det är bara att kämpa på :) Stort LYCKA TILL!!! Kramar

• bringiton14

Jag har förresten fått mens, så kroppen verkar vara igång igen. Men kommer nog inte kunna starta behandling förrän september, då nästa mens nog kommer när jag är i Grekland :) Men september går väl också bra, tänker att kroppen får vila ett tag till..

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag