Startar första IVF behandlingen idag
Grattis till huset!!
Grattis till huset!!
Darling - Hoppas du får sova inatt, och önskar dig ett stort fett plus imorgon!! Hör gärna av dig efter! Kram
Libra - Ja, det är svårt att inte oroa sig. Men det är ju inte så mycket man kan göra. Men man önskar ju så innerligt att det ska gå!! Vi får se om onsdag blir en lycklig el ledsen dag.. Kram
Grattis!!!!! :)
Darling - vilken fantastisk dag det här måste vara för er!! Hur känns det? Overkligt?
Den här dagen känns som om den kommer vara oändligt lång för mig. Har en dålig känsla i kroppen, att det kommer bli ett minus imorgon.. Brösten är mindre ömma och har lite molvärk, men jag är liksom för spänd för att känna vad som är vad. Försöker tänka på något bra som min man sa, att om det blir minus inte tänka att det inte funkade utan att vi måste skjuta några gånger på målet innan det blir mål :) Han gillar fotboll, och liknelser :)
Libra - När ska du testa?
Behövde skriva av mig lite.. Usch idag är ingen rolig dag. Fast kul med glada nyheter!!
Nu känns det verkligen som mensvärk. Skit också!!!!
Tack för era tröstande ord.
Libra-Jag bestämde mig tidigt för att inte tjuvtesta, har gjort det tidigare vid flera inseminationer och jag blev bara nojigare.. Kram
Darling - Fattar att det är mycket att tänka på och ringa och fixa, men försök ta tillfället i akt och njuta av ditt plus också!! Tänk vad du har längtat efter det och nu kom det! Kram
Ja vi hoppas på en turtråd!! :)
Fattar typ ingenting, helt chockad, känns jättekonstigt.. Men kul förstås!! Bara overkligt..:)
Darling - Nu har jag läst på lite och jag fattar det som att man kan blöda lite utan att det är något konstigt alls? Vad sa de på kliniken? Kram
Nämen titta hahaha precis lika!!! :)