• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Hur gick det?? Du skulle väl få vänta på blodprovet men gick ultraljudet bra?

Här gick det bra, läkaren tyckte det såg fint ut och det blir utplockning på lördag :)

Hoppas du har en bra dag!

• bringiton14

Vad kul!!

Jag hade inte så många äggblåsor, men han trodde det skulle gå bra ändå, hade 8 tror jag.

Ska ta Ovitrelle imorgon, du ikväll eller?

Vad spännande, jag hoppas också, alldeles för mycket men kan inte låta bli :)

• bringiton14

Ojoj jag förstår dig så väl. Men du gör allt rätt, resten kan du inte styra över. Det kommer.

Jag har en riktig skitdag idag. Min man var ute på helkväll med några kompisar och kom hem jättefull, två dagar innan äggplock vilket gjorde mig jättearg och nu håller jag mig borta hemifrån.. Inte alls kul. Pratade iaf med en barnmorska och tydligen gör gans tabbe ingen skada för behandlingen.

Dessutom har jag rejält ont för första gången, känns som äggstockarna är enorma, och väldigt ömma!

Jaha du, idag är ingen vidare dag verkar det som. Men det blir bättre ska du se :)

• bringiton14

Hej! Hur har det gått för er?? Hoppas äggplocket gick fint och inte var för jobbigt för dig.

Här har det varit ett par jobbiga dagar, mellan min man och mig och jag har haft ont osv.. Men nu har det mesta ordnat till sig och nu ska vi strax iväg till Huddinge :)

Det känns väldigt pirrigt det här, men jag försöker slappna av och tänka att det bara är att låta dem göra sitt jobb. Jag kan ju inte påverka så mycket idag.

Sen blir det hem till soffan. Ska kanske träffa familjen ikväll beroende på hur jag mår..

Hoppas verkligen allt har gått bra för er! Glad påsk!! Kram

• bringiton14

Jag kom precis hem till soffan. Det gick bra allting, blev rätt hög av medicinen.. Jag var också supernervös innan! Det blev 5 ägg för oss, håller tummarna för dem.

Nu är min man och köper mat och sen ska vi nog slappa framför en TV-serie, trots finvädret :)

• bringiton14

Vi har fått en tid för att sätta in imorgon, men vet inget än om hur de gick för de ägg som togs ut.. Nervöst! Hoppas på det bästa imorgon :) Så nu har du ett litet embryo i dig :) När ska nu testa?

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag