• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Jippie igen, så himla roligt!!!!!!

• bringiton14

Hur mår du? Har du fått tid för ultraljud och så? Har ni berättat för några? Lite nyfiken bara.. :) kram

• bringiton14

Verkligen glad för din skull!!

Jag hade jätteont i magen i samband med plusset, som kraftig mensvärk.. Och fortfarande ibland, fast inte lika kraftigt.

Med mig är det ok, orolig för nya jobbet och för KUB men annars ok.. Märker att jag är väldigt känslig för stress och oro, men det är nog rätt normalt :)

Förstår att det känns långt bort, men det är nog bara bra att inte göra det för tidigt.

• bringiton14

Hej!

Hur mår du? Hoppas det känns bra och du vågar vara glad :)

Jag gjorde min sista dag på gamla jobbet idag. Börjar nya på måndag men ska på konferens med dem imorgon, nervöst att träffa alla samtidigt med det ska bli kul också.

KUB är om en vecka, 13 nov. Jag längtar verkligen till det, och samtidigt, tänk om det blir dåliga nyheter! Men jag försöker ta det lugnt och vara positiv, är i v 12 nu, hit vågade jag inte tro att jag skulle komma :)

Ha en bra helg! Kram

• bringiton14

Tack snälla! Jag var livrädd, men det gick bra :) Så nu är det officiellt, vilket känns helt overkligt. Jobbet känns bra, riktigt trevligt faktiskt. Hur mår du? Kram

• bringiton14

Hej! Ja, försöker att bara vara glad och lugn, det funkar ibland..:)

Usch den där tröttheten är det värsta tycker jag, min har lättat lite vilket var en stor lättnad. Så håll ut!

Håller alla tummar för er den 24! Kram

• bringiton14

Lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till lycka till!!! :)

• bringiton14

Hej. Tänker på dig mycket, gick det inte bra i måndags? Självklart behöver du inte svara. Ville bara tala om att jag tänker på dig. Kram

• bringiton14

Vad skönt!!!!! Jag är också sjuk, och så otroligt uttråkad.. Men vad skönt att höra! Jag vet, jag är fortfarande orolig, det är nog bara så :) kram

• bringiton14

Hej! Ledsen för sent svar, glömde helt bort.. Hur mår du? Är det v 16 nu? Här är det v 22, och jag mår bra förutom lite ont i magen, antar att det är för att den växer :) Gjorde rutinultraljudet 22/12 och fick veta att det är en liten tjej. Vi är så glada och jag känner mig så oerhört tacksam över att jag får vara med om det här. Och äntligen syns det på magen! Det gjorde det inte förrän typ v 20, inte genom kläderna iaf. Hoppas du mår jättebra och massa lyckönskningar till er! När är det dags för ultraljud? Kram

• bringiton14

Heej! Ledsen att jag inte svarat, bytte telefon och sen kunde jag inte logga in och gav upp, men nu lyckades jag!

Hur mår du? Vilken vecka är det nu?

Jag är i v34 imorgon, inte så väldigt långt kvar.. Mår ok men är sjukskriven pga järnbrist och b12 brist som inte vill bli bättre. Men nu kan jag vila mkt så det är skönt :)

Hoppas ni mår bra. Kramar

• bringiton14

Hej och förlåt att jag försvann!:( Mitt inlogg pajade igen och senast det bara inte blivit av. Men nu var jag så nyfiken att se om du skrivit och det hade du ju!!!

Gick det bra sen med lilla Hedvig? Hur har det varit? Hur mår du?

Det låter som en riktigt tuff förlossning! Vår var ok fram till slutet, men då mådde Astrid inte bra och krystningen gick jättefort och jag gick sönder ordentligt. Och hon var blå och livlös när hon kom ut, helt fruktansvärt, allra värst för Björn som såg på när de försökte få liv i henne. Med syrgas och övertrycksmask så kom hon igång och senast hon mått bra. Jag fick också ryggbedövning och blev sydd på operation, och har haft lite kämpigt med det men nu börjar det funka.

Astrid kom på mors dag, söndagen 31/5, världens bästa present!! :)

Så himla kul att höra från dig, hoppas du ser det här nu. Hoppas ni mår bra. Många kramar

• bringiton14

Skönt att höra att ni mår bra nu :) Har precis skaffat Facebook igen efter flera års uppehåll för att följa min föräldragrupp, så jag ska lägga till dig som vän direkt! :)

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag