• Ayla78

Startar första IVF behandlingen idag

Darling82 håller tummarna för dig och hoppas du slipper mensen!

Själv är jag på R11 och känner absolut inget????

Darling82 skrev 2014-05-05 21:19:35 följande:
    Är riktigt jobbigt nu, har ingen bra känsla i kroppen. Haft små små rosa flytningar nu i em/kväll. Och konstigt ont i magen. Sjukt nervös, blir svårt att sova. Förberedd på sjukskrivning imorn om det blir minus!

• Ayla78

Är riktigt jobbigt nu, har ingen bra känsla i kroppen. Haft små små rosa flytningar nu i em/kväll. Och konstigt ont i magen. Sjukt nervös, blir svårt att sova. Förberedd på sjukskrivning imorn om det blir minus!

• Ayla78

• Ayla78

Stort grattis???? Gjorde du testet R15?

Darling82 skrev 2014-05-06 07:06:31 följande:
    Tack, kommer ta ett bra tag innan det sjunker in. Hoppas nu att det lilla grynet vill stanna!

• Ayla78

Stort grattis Libra!!! Är jätteglad för din skull. Själv har jag inte vågat testa något mer. Väntar på min testdag som är på onsdag och känner på mig att det blir ett plus????

Libra77 skrev 2014-05-11 08:15:45 följande:
    God Morgon!

RD 13.. efter tjuvtest nu konstaterat att guldgrynet fortfarande är med oss! Lycka Hoppas på samma härliga resultat på , TD, tisdag. Nu i alla fall fått en förklaring till min migrän, mitt illamående, mitt humör, min trötthet, min molvärk, mina flytningar, min törst, min svullna mage... och jag måste säga att det nu känns mycket bättre.. inget problem alls, jag kan lätt leva med detta i drygt 8 månader till Hoppas nu så innerligt att lillen vill stanna kvar med oss!

• Ayla78

Håller tummar! Har man fått plus så är det plus:)

Ja nu känner jag mig lätt illamående och trött.

Vi hörs!

Libra77 skrev 2014-05-11 18:34:13 följande:
    Härligt! Det blir det nog säkert! Jag hoppas på samma fina resultat på tisdag igen! Vågar fortfarande inte tro att det är sant! Lycka till och meddela hur det gick! Har du några symtom nu? Kram

• Ayla78

Usch vad hemskt! ! Hur tråkigt som helst!

En fråga hade du graviditetssymtom?

Jag har ultraljud på torsdag och befarar detsamma!

bringiton14 skrev 2014-06-03 17:55:57 följande:
    Hej på er och grattis och håller tummarna.

VUL igår, v 8+2, och man kunde inte se ngt foster. Alltså missfall, men kroppen har "fortsatt vara gravid". Så nu väntar medicinsk abort på fredag, ska ta cytotek hemma och vänta på att det blöder ut. Det är inte roligt nu. Kram

• Ayla78

Stackars dig, lider verkligen med dig! Inte kul men man får inte ge upp för någon gång ska det gå i vägen.

i tio dagar kände jag absolut inget och var hur pigg som helst, från att mått dåligt och vart mkt trött. Men sen nu i helgen mår jag dåligt igen och känner mig trött. Svårt att tolka men jag har ställt mig in på att jag är inte gravid men man hoppas ju förstås.

bringiton14 skrev 2014-06-03 22:26:47 följande:
    Tack ska ni ha.

Ayla - Ja, jag har mått illa och haft ont i tuttarna och sjukt trött mm, så det kom som en chock. Hoppas det går bättre för dig! Lycka till! Kram

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag