Inlägg från: mr me |Visa alla inlägg
  • mr me

Ni som är för fortsatt hög invandring - är ni nöjda?

Sverige har sedan länge en generös invandringspolitik. De senaste decennierna har Sveriges demografi förändrats radikalt. Till följd av detta har samhället blivit råare och kallare.

På många svenska skolor finns det idag övervakningskameror, båda för att övervaka eleverna och för att förhindra att skolorna utsätts för brandattentat. I tidningarna läser vi även om gruppvåldtäkter och personrån på skolorna under skoltid.

Under det gångna året har vi haft omfattande invandrarkravaller i landets huvudstad, men även oroligheter bland invandrarna i Göteborg, Malmö och andra städer, där bilar, förskolor och kulturminnesmärkta byggnader stuckits i brand.

Elin Krantz, Inger Wickman, Tommy Lundén, listan kan göras lång över de svenskar som bara de senaste åren oprovocerat fallit offer för det dödliga invandrade våldet. Den svenska invandringspolitiken har ett pris, inte bara i form av skattemiljarder, utan även räknat i antal släckta människoliv.

Det jag undrar är om ni som är för denna samhällsutveckling är nöjda? Är det såhär ni vill att Sverige ska se ut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som är för fortsatt hög invandring - är ni nöjda?
  • mr me
    Cenedra skrev 2014-04-15 19:56:26 följande:
    Till exempel så ingår både återkommande svenskar och invandrare från norra europa i SCBs siffror. Jag antar att det är folk som du inte stör dig på

Det är lite sånt han tar upp, med siffror som visar att invandringen egentligen inte är så stor som ni gärna vill få den att verka.
    Om man brukar åka tunnelbanans röda linje mot Norsborg, som jag brukar göra, så får man intrycket att sydvästra Stockholm har blivit etniskt rensat på svenskar. Ditt argument kanske biter på svenskar som sitter i sina radhus eller småhus, bilpendlar till jobbet och har matkasse från Linas så de slipper ge sig ut i verkligheten. Men *skratt* det är verkligen att tala för döva öron när man försöker övertyga mig om att "invandringen egentligen inte är så stor som ni gärna vill få den att verka". Invandringen till Sverige har rena folkmordsproportioner. Det är bara för mig att gå utanför dörren eller titta på efternamnen på dem som bor i min trappuppgång för att konstatera att vi svenskar håller på att utrotas och ersätts medandra folkgrupper.

I övrigt har Migrationsverket statistik här:

www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Statistik.html

Och då kan man kanske flika in att svenskar som flyttar till Sverige inte söker asyl, det gör inte "romer" från Östeuropa heller.
  • mr me
    Gert skrev 2014-04-16 21:30:25 följande:
    I Norge befaras utbrott av polio till följd av syriska flyktingar. www.nrk.no/norge/advarer-om-polio-spredning-1...

Då är frågan hur rädda vi i Sverige ska vara med tanke på att vi tar emot mångdubbelt så många flyktingar från Syrien än vad Norge gör.
    Risken är att om polio bryter ut i Sverige pga syriska flyktingar så skulle det tystas ned för att inte "underblåsa rasismen". Det är likadant med HIV som främst upptäcks bland afrikanska invandrare och bland homosexuella. Hittills har över 10'000 HIV-fall upptäckts i Sverige, men man pratar inte om det och riskerna för att man faktiskt förlorar kontrollen över spridningen. TBC hade vi flera utbrott av häromåret på förskolor, riktigt otrevligt för de barn som smittades och de familjer som drabbades. TBC kan man faktiskt dö av, men även i de fallen tystade man ned smittvägarna och förekomsten av TBC på vissa förskolor.

Det är det där med att antirasismen och homorättigheterna går före folkhälsan. Tyvärr. Vi lever i en totalitär dumokrati.
  • mr me
    Anghammarad skrev 2014-04-16 21:32:37 följande:
    Vem som helst med ens den minsta lilla förmåga till tankeverksamhet inser att vi inte kommer att hamna där.
    Det finns väl inget som garanterar att vi inte kommer att hamna där?

"You can't have a First World Nation with a Third World Population"

När en tillräckligt stor andel av invånarna i Sverige består av en tredje världen-befolkning, så kommer även Sverige som land att vara på en tredje världen-nivå sett till levnadsstandarden i landet. Enkelt.

Och så ser det till viss del redan ut i delar av landet. Det är stor skillnad i standard mellan olika delar av landet och kommer man ut till storstädernas invandrartäta miljonprogramsförorter så är det nog många svenskar som blir chockade över hur det faktiskt ser ut.
Svar på tråden Ni som är för fortsatt hög invandring - är ni nöjda?