Unga blivande mammor i december 2014
Men ljusa frallor med bara vanliga pålägg är annars väääldigt toppen. Det är det jag äter hela tiden på jobbet. :)
frallor och tub med skinkost är räddningen :)
Nu är mitt illamående åt helvete. Kräks snart alltså (säger jag bara såklart:p) ligger i soffan och försöker äta choklad. Vill ha en fralla men finns inte en chans att jag orkar mig till affären.
Jo men jag är mitt uppe i allt och ska få ny tjänst och löneökning därefter och det känns inte som bästa läget att diskutera lön om jag precis berättat att jag är gravid... :/
Usch det hoppas jag att du slipper Tillan, jag är mest förundrad över känslan att vara jättehungrig och må illa på samma gång.
Gå och köp en fralla!! :D
Nu är jag så jävla arg och ledsen. Åkte assugen till Ica och köpte frallor och grejer till smoothies. Gjorde mackorna, slängde i grejer i mixern. Och när jag skulle ta bort jävla mixerkannan så låssade hela jävla skiten och fick smoothie över hela jävla bänkfan!!!! Åååååååå. Nu är osten och gurkan kall och frallorna torra. Jävla skitmellisabajsmixer!!!!
Tack för att jag får skriva av mig min ilska :@
Nu mår jag så illa, kan inte äta varm mat. Är det vanligt?
Det enda som funkar är smörgåsar med bara smör. Vad gör jag om jag inte kan äta varm mat? Får barnet all näring det behöver då?
Jag äter acos gravidvitaminer, jag försökte få i mig välling men det funkade inte.
Jag är så hungrig men inget går att äta och efter mackorna är jag hungrig igen nästan direkt. Vad ska jag göra?
Förlåt att jag gnäller men det här är inte kul... :(
Mitt illamående är bättre. mår fortf illa , men inte alls lika mycket som förut. Går in v.9 imorgon. Försöker googla om det är normalt. första gången jag faktiskt är lite nojig över att det kanske går åt fanders. Kan bero på att jag ska berätta för mormor o morfar idag. HJÄLP! hihi :D Mormor fyller år idag så tyckte att de kunde va passande att ge bort en fotoram med texten att bilden kommer i december.. ;)
O eftersom jag väntar ett barn o inte ett missfall så kan jag ju lika gärna berätta. typ. Men .. börjar bli nojjig ändå.. haha