Vi runt 35 år som väntar barn
Testade idag igen och nu hörde jag minsann bebisen
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Roligt med vagnköp Själv har jag mest spanat runt på nätet, fast har faktiskt även klämt lite på några vagnar i en affär. Roligt!
Gick in i vecka 19 idag. Känner bebisen flera gånger om dagen - så underbart. I helgen lyckades även mannen känna det
Nedräkning till RUL som är om en vecka!
Vi har funderat på vagn men kan inte bestämma oss, eller rättare sagt kan inte jag bestämma mig
Med tanke på att jag är beräknad till slutet på november vill jag ha en vagn som går att köra i snö men även till våren/sommaren. Sååå svårt Några råd/tips?
Vi ska på RUL dagen innan midsommarafton och hoppas innerligt att vi ser könet då
Jag tror jag känt av den lill* några gånger redan men är osäker. Går in i vecka 17 på lördag så jag tycker att jag borde känna den (den eviga oron vill inte släppa trots att det är andra barnet). Jag fick veta på KUB att jag har moderkakan i bakvägg och då brukar man oftast känna tidigare, om inget annat känna på utsidan tidigare (hade i framvägg med sonen och då kände jag inte förrän vecka 19-20).
Tiden fram till KUB sniglade sig fram, men därefter så har det gått så fort. Illamåendet håller i sig på kvällarna fortfarande och jag har börjat få ont i höfterna. Plus att min bäcken "klickar" när jag går.
Men i övrigt mår jag bra och kan väll inte klaga
Håller tummarna att allt går bra
Min syster hade en Bugaboo till sin son. Sjukt snygg (och dyr) men tyvärr inget jag fastnade för. Den är lättkörd men jag tycker att liggdelen är för långt ner för mig (är ganska lång). Men dom är så galet snygga så man skulle kunna köpa en bara för att titta på