Vi runt 35 år som väntar barn
Vi har köpt en Crescent Comfort duo. Har ingen aning om ifall den är bra eller dålig men den hade fått många bra omdömen när jag googlade. Så var det 2000kr rabatt så jag fick den för 4000!
Välkommen cesso79! Har lag till din presentation i TS. Lycka till med KUB idag!
Vildhallon: skönt att det gick bra med RUL! Ville ni veta könet?
Idag var vi på tidigt UL. Hjärtat pickade på, och fostret var livligt. Vevade med både armar och ben som en liten tok. Blev glad och förvånad över att man kunde urskilja ben och armar så tydligt. Trodde själv att jag var i vecka 9+4, men enligt mätningarna så var det 9+6. Så nu är BF den 24 november istället. Nog blev det lite mer verkligt allt efter detta. Har inte känt mig särskilt oroad förut, men nu när jag såg den lill* vispa med sina små armar och ben därinne så knyter man ju an lite mer, och då ökar oron
Cesso79: vad skönt att KUB gick bra!
Nu är jag i vecka 13 (12+4). Jösses vad tiden går fort!
Var på inskrivning hos BM i onsdags, ska dit om två veckor igen. Börjar se framemot RUL nu, är så nyfiken på vem det är som bor i magen .
Är fortfarande sjukt illamående och sjukskriven. Känner inte alls att den här graviditeten har varit något trevlig hittills. Men det blir väl förhoppningsvis bättre snart. Men ibland så känns det som att jag aldrig kommer sluta att må illa.
Mina bröst är enorma. Ännu större än vad de var förra graviditeten Jag måste iväg och köpa en ny men drar mig för det
Jag är i vecka 14 nu och jag hade innerligt hoppats på att illamåendet skulle gett med sig men nej, det hänger med Jag ska egentligen inte klaga då jag äntligen kan äta vid normala tider, och sittandes
KUB har vi gjort och RUL har vi den 19 juni. Är det någon som ska kolla könet?