Vi runt 35 år som väntar barn
Igår kväll kände jag att det blev lite blött i trosan och trodde det var vanlig flytning bara.. Men då jag tittade efter var det brunaktigt.Så nu är jag orolig i och med jag hade ont tidigare på dagen med.
Igår kväll kände jag att det blev lite blött i trosan och trodde det var vanlig flytning bara.. Men då jag tittade efter var det brunaktigt.Så nu är jag orolig i och med jag hade ont tidigare på dagen med.
Jag tror jag försöker hålla mig lugn ett tag och låter tiden gå. Som ni säger kommer de inte kunna göra något iaf då det är så tidigt. Och eftersom det bara är liiite brun flytning så är det ju bara en liten liten blödning så ingen fara för blodvärde etc.Har ej särskilt ont idag heller.
Grattis Jamieblue!
Jag fick aldrig någon babyblues tror jag. Blev lättrörd ett par veckor. Blev tårögd när jag tänkte på förlossningen och kunde inte prata om den utan att börja gråta för jag tyckte att den var så fin. Däremot var jag ledsen för att jag hade ont och för att amningen inte funkade men det tror jag inte hade med hormoner att göra.
Hoppas den släpper för dig snart :)
Jag måste erkänna att jag är lite oroad över baby bluesen... Vet ju att det är fullt normalt, och att det går över. Men dessa hormoner alltså Ibland längtar jag bara tills att barnet ska vara fött och ha blivit några månader så man vant sig vid allt och kroppen+psyket stabiliserats lite. Samtidigt är det väl just dessa hormonpåslag som gör oss till "goda" föräldrar
Vad tråkigt, verkar hoppet helt ute? Hoppas inte. Annars hoppas jag att du snart är tillbaka i tråden. Kram!
Vad spännande för er! Jag följer och läser vad ni skriver men hinner inte skriva så mycket själv. Har inte så mycket att bidra med heller hehe.
Vår pojke har/håller på att ta sig igenom det andra språnget och har gallskrikit tröstlöst flera kvällar. Men igår var han tyst och somnade tidigt. Håller tummarna för att det håller i sig.
Ni måst skriva förlossningsberättelser sen! Jag är helt besatt av såna nu :D
Dalin79; så tråkigt :(( Hoppas att du mår bättre snart och kommer tillbaka!