Inlägg från: Lantlollan |Visa alla inlägg
  • Lantlollan

Vi runt 35 år som väntar barn

Hej allihop!

Några "känner" jag sedan tidigare och jag är så glad att äntligen, äntligen, äntligen ta ett försiktigt skutt in i den här gruppen. Efter tre års försök och två missfall (varav ett naturligt, ett via IVF/ICSI) är vi nu gravida igen med hjälp av IVF/ICSI. Vi plussade för en vecka sedan och jag konstaterar dag för dag att stickorna går åt rätt håll. Har även tagit två hCG-prov på vdc och även de ser bra ut. 

Om allt går som det ska är det BF den 13/3 2016, första barnet. Jag är 34, maken 31 och vi bor strax söder om Sthlm (jag kommer dock från Skåne).

• Lantlollan
    Bebislängt skrev 2015-07-09 11:45:34 följande:
    Grattis Lantlollan! Vad roligt! Perfekt att få barn i mars så kan de ligga på en filt i skuggan och sprattla hela sommaren. En annan som fick barn i september får inte en lugn stund denna sommar :D Men det är ju roligt på ett annat sätt!

Den här gruppen är väl inte superaktiv för tillfället men förhoppningsvis fylls den på :)

Uppdatera gärna ni andra hur det går för er! Här går det bra. Bebisen utvecklas hela tiden och är just i färd med att våga sig på att stå utan stöd. För min skull får han gärna hålla i sig ett tag till hehe. Sömnen är sådär men det har blivit bättre nu efter fyra månader av kaos och bebisen är så glad och charmig att det funkar ändå. :)
    Tack! Nä, jag förstår att det inte är så aktivt här - ni är ju bra mycket längre fram i "era liv" än vad jag är. Men som du säger, förhoppningsvis fylls det på! Och jag blev så glad över att se några "gamla namn" som det har gått bra för!!
  • Lantlollan

Tack tjejer och ja, nu håller vi tummarna!!

Jag mår ganska okej. Illamående när jag blir hungrig och jag blir hungrig hela tiden. -> Äter hela tiden. -> Tjock. :P Trött och så, men rent generellt måste jag nog säga att jag mår ganska bra! :)

Svar på tråden Vi runt 35 år som väntar barn