Vi runt 35 år som väntar barn
Hej
Får jag hoppa in här? 34 år gammal och väntar andra barnet i november
Hej
Får jag hoppa in här? 34 år gammal och väntar andra barnet i november
Pga att min mamma har åldersdiabetes måste jag göra sockerbelastning två gånger
Jag gjorde första för 2-3 veckor sedan. Jag fasar för nästa gång!
Ett tips är att dricka det med sugrör, går fortare och man känner mindre av det söta.
Då detta är vårt andra (och antagligen sista) barn så blir det att köpa en del begagnat. Alla gör vi som vi känner passar oss
Min första graviditet slutade med MF i vecka 7, andra i MA i vecka 13. Fostret hade varit dött i flera veckor. Man känner sig så lurad av sin egen kropp När jag sedan blev gravid igen så kunde jag aldrig slappna av helt. Oron gnagde i mig hela tiden.
Även här är det ljuvligt varmt (i Skåne). Sommarvärme, glass och klänning. Underbart
Hoppas ditt illamående snart släpper!
Jag funderar på att göra ett eget Baby Nest, men det verkar komplicerat. Någon som provat?
Med sonen rullade vi en handduk och la i ett örngott. Funkade okej men nu är jag så pysselsugen att jag vill testa ett "riktigt" Baby Nest
Mina bröst är enorma. Ännu större än vad de var förra graviditeten Jag måste iväg och köpa en ny men drar mig för det
Jag är i vecka 14 nu och jag hade innerligt hoppats på att illamåendet skulle gett med sig men nej, det hänger med Jag ska egentligen inte klaga då jag äntligen kan äta vid normala tider, och sittandes
KUB har vi gjort och RUL har vi den 19 juni. Är det någon som ska kolla könet?