Vi runt 35 år som väntar barn
Hej, jag tänkte stiga in här med er om det är okej.
Jag kommer från Finland, fyller 37 i höst, och är nu i v14+2. BF 8-11/11.
Hade ett MA i november i v8+?. Första barnet. 1 april fick jag en ordentlig blödning och var säker på att det var kört igen. Men icke. Funderingar på om det ev var en tvilling, pga att blödningen var så pass stor. Ledde till 1v sjukskrivning i absolut stillhet (det var en lång vecka). Nu, efter KUB, vågar jag börja tro på detta, och därför "vågar" jag börja delta i tråden också.
Hurudana symptom har ni i tråden för tillfället och vilken vecka är ni i? Här är det relativt lugnt, illamående nån enstaka gång, magen är långsam (får ibland stiga upp mitt i natten och göra det som jag i vanliga fall hade gjort redan på kvällen redan, hehe). Nattkissande en gång per natt är standard. Trött blir jag ibland på jobbet. Det värsta för tillfället är mitt humör och min gråtmildhet, orkar inte med mig själv ibland faktiskt. Min stackars sambo undrar vad han har gjort för fel när han kommer in och ska fråga mig nånting när jag sitter och eldar i vår vedkamin och tårarna bara rinner. Åh. När jag blir för hungrig börjar jag nästan alltid gråta, alternativt blir väääldigt sur.. haha. Inte är det lätt inte.. ;)