Vi runt 35 år som väntar barn
Jag är visst då i vecka 5 (4+2) vågar inte ropa hej riktigt än då det är väldigt tidigt. Men lite lycka känner jag altt och yrsel känner jag av. Får hoppas det går vägen. :)
Jag är visst då i vecka 5 (4+2) vågar inte ropa hej riktigt än då det är väldigt tidigt. Men lite lycka känner jag altt och yrsel känner jag av. Får hoppas det går vägen. :)
Fy vad jag känner mig uppblåst. Brösten spänner o maggen spänner och det är bara vecka 5 Är det normalt?
Vi hade sex för första gången igår sedan plusset och fy vad nojig jag kände mig hela tiden. Det är fortf spänt i magen och var så även då och jag var livrädd att det skulle gå illa. Kollade oroat i toan efteråt men där var inget blod aaah. Hoppas man slappnar av mer med tiden. Är orolig för allt nu känns det som. Har varit med ett ma tidigare för något år sedan så det sitter väl där i bakhuet och skapar oro. Nu känns det även som om tröttheten börjar kicka in. Dock har yrseln lagt sig och det är skönt :) Går in i v 6 på tisdag. Är det nu man förväntar sig att illamåendet "ska" komma igång? Hur vanligt är det att illamående kommer igång senare under graviditeten?
Lägg till mig om du vill :) 31 skåne, första barnet 15/12 (enligt uträknare, men det kan ju ändras förstås).
Sista dagen av v 5. Gud vad tiden går sakta. När ska man ringa mödravården. När ringde ni? :)
Följer era män med till inskrivning och övriga besök hos mvc?