• tänker mycket

barn efter upprepade missfall+vad sa era utredning??

Kanske någon här som vet...

Jag har haft oturen och få två tidiga missfall på rad i v. 4 båda gångerna (m. 3 mån mellanrum).

Jag var på ett återbesök på gyn i torsdags för att kolla så att allt var som det skulle och så...

Läkaren sa att det såg bra ut att livmodern såg normal ut och så...
    Men han tog ett blodprov på mig...som ja ginte vet riktigt vad det var...han sa att dom tog det för att se så jag inte hade någon reumatisk sjukdom eller så....

Jag frågade sjöterskan som tog provet på mig vad det var för prov, då sa hon att det var svårt att förklara så ja gfick inget svar...

Kan det ha varit kromosomprov dom tagit på mig?...

Hoppas allt är som det ska vara iallafall...att det inte är något fel på mig. *orolig*

Läkaren var inte så psykologisk och förklarade inte så bra för mig.

• tänker mycket

Sköterskan menade jag ju... kan inte stava så här sent...*ler*

• tänker mycket

Thalis: Tack för ditt svar till mig...

Jag känner mig lite orolig vad det var för blodprov han tog på mig ...och är orolig för svaret med...eftersom jag har ständig värk i axlarna bla. så är jag rädd att jag har någon reumatisksjukdom som dom inte sett...har rörliga leder och så...så jag känner mig orolig att jag kanske måste göra en mer utförlig utredning, men läkaren var så nonchig(vet inte hur det stavas) mot mig...så jag får nog komma på lösningar och svar själv jag verkar det som... men jag hoppas mitt blodprov är bra iallafall... känner mig orolig för det...

Svar på tråden barn efter upprepade missfall+vad sa era utredning??