• Loppcirkus

Det värsta du varit med om vad gäller barnkalas?

Jag har varit med om att "alla utom en"  har blivit bjudna. Så fruktansvärt dåligt!! :(

Vi har alltid bjudit typ "alla pojkar/flickor" eller på förskolan var gruppen delad i två grupper, då bjöd vi hela den ena gruppen.
    Något annat har inte ens funnits som alternativ. Man utesluter inte ett barn!

Har varit med om ett kalas min son var på hade de inte ordnat något alls åt honom att äta. Han är allergisk mot nötter, vilket jag informerat om i god tid, jag hade frågat om jag skulle ta med eget åt honom, vilket jag absolut inte skulle göra, de skulle fixa.
    Mamman kom ihåg och hade frågat bageriet när hon hämtade tårtan (dumt o göra det innan) om den var nötfri, vilket den inte var. Resten de bjöd på var också med nötter. Han fick sitta på en stol och titta på de andra när de åt :( då var han typ 4år.

Ja, jag svarar alltid på inbjudan i god tid, tycker att folk som tackat ja i stort sett alltid kommer. Däremot så kan någon ha missat att svara och sen dyker upp. Ofta samma personer från år till år så man lär sig och räknar med dem iallafall ;) (eller ringa dem)

Svar på tråden Det värsta du varit med om vad gäller barnkalas?