Inlägg från: Anonym (Blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blä)

Det värsta du varit med om vad gäller barnkalas?

Anonym (Ensam) skrev 2014-03-24 23:04:36 följande:
    Inte barnkalas, men det måste varit när jag fyllde 17 och verkligen INGEN kom ihåg att jag fyllde år. Fick inte ens ett "grattis" av min mamma, min syster eller någon. Blev så sjukt deprimerad av den dagen, en vecka efteråt sa min syster "Oj, just det, du har ju fyllt år, grattis förresten." i telefon, men jag kände mig helt j*vla värdelös.
    Jag fyllde år i dagarna, jämnt dessutom. Den enda som grattade mig var min dotter. Det är inte första ggn min födelsedag glöms bort eller skits i. Samma för min dotter, inga kommer på hennes kalas. Min mamma brukar säga på jul att hon ska vara ensam, är sjuk eller inte orkar att vi kommer och firar med släkten. Sedan får jag veta att hon åkt till sin bror och firat med hans familj. När de frågat varför inte jag och dottern är där på jul ljuger hon och säger att vi har fullt upp hemma och inte kunde komma. Bad en vän att vara tomte här förra julen för jag och dottern var ensamma. Gissa vad! Tomten kom aldrig. Efter min senaste födelsedag nu orkar jag ärligt talat inte ens bry mig eller bli sårad längre. Först vill jag bara be de dra åt helvete allihop rent ut sagt!
Svar på tråden Det värsta du varit med om vad gäller barnkalas?