Inlägg från: Logica |Visa alla inlägg
  • Logica

Mountain Buggy Evolution Duet. Eller..?

Ingrid Marie skrev 2014-03-25 10:09:43 följande:
    Tack för input!  Jag håller med om att MB är rätt ful Så tråååkigt... Det som verkligen tilltalar mig är att den är så smal, endast 63 cm bred..utmärkt när man skall på bussar eller vistas i andra miljöer där det är mindre utrymme. Läste också att Basson Duo hade varit involverad i klämolyckor, dessutom ser den lite plastig ut (vilket jag inte gillar efter att ha kört Bugaboo senaste året). Det är visserligen guld om vagnen är lätt, men den får inte vara skranglig..och en syskonvagn måste ju onekligen kunna stå pall för lite mer. Dessutom blir jag synnerligen skeptisk till det billiga priset, jag tror verkligen att man får det man betalar för i det här fallet. Jag tror inte på billiga barnvagnar helt enkelt. Jag tänkte ge Babytravel Dublin en chans och åtminstone åka till butik och titta och känna lite på den...jag har tyckt att även den känns lite budgetvagn, men jag kanske har fel? Den verkar som sagt väldigt populär när man bara gör en snabb googling. Dessutom ÄR den onekligen snyggare än MB. Men tyvärr bredare... Gaaah!!!  SVÅRT, enkelvagnar är så mycket lättare, finns många fler som både är praktiska, lätta och snygga.. Tack för dina tips! Ska googla lite på de andra modellerna du nämnde också
    Flicka 2009, Flicka 2013, Bebis i magen BF sep 2014 ♡

Kan du inte berätta vilka modeller som är praktiska lätta och snygga som enkelvagnar? Jag har nyligen plussat och har ingen erfarenhet av detta men har egentligen inte gillat nån vagn jag ser andra haft, hoppas du hittar en vagn du är nöjd med :)
    Trots namnet är det en preggoblogg ---> dromvikten.wordpress.com
Svar på tråden Mountain Buggy Evolution Duet. Eller..?