Inlägg från: lovea01 |Visa alla inlägg
  • lovea01

Mountain Buggy Evolution Duet. Eller..?

Hej! Va själv inne i vagndjungeln för ett tag sedan och man blir ju galen till slut måste man ju bara välja en :) Har kikat på Mountain buggy vagnen och den är jättesmart men jätteful enligt mig. Basson duo vagnen har tydligen vart med om klämolyckor så den gick oxå bort, sen hade den maxvikt 15 kg, vilket oxå va ett stort minus enligt mig. Men annars verkar den vara jättepopulär i danmark. Babytravel dublin är jättepopulär och är riktigt fin och praktisk tycker jag. Men oxå lite maxvikt och rätt så trånga säten och liggdel. Annars en av vagnarna jag gillar lite mer. Bugaboo vagnarna är ju så snygga, men små säten och liggdel tycker jag och priset gjorde så den gick bort direkt. Annars älskar jag donkey vagnen duo:) Jag valde att köpa en babyjogger city select, för det är en vagn man kan ha länge och ändra om lite som man vill. Sen gillar jag babyjogger duo med men nackdelen är att man får vända fram bebisen rätt så fort. Annars hur skön som helst att köra och väldigt praktisk. Sen finns ju kronans syskonvagn, bubleride indie twin (jättesnygg) och brio, tako, bozz och emmaljunga ( väldigt små tycker jag men snygga) hoppas du hittar en du gillar !:)

Svar på tråden Mountain Buggy Evolution Duet. Eller..?