Inlägg från: puss |Visa alla inlägg
  • puss

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Emma 89 skrev 2014-03-24 09:45:40 följande:
    Har dumt nog googlat på flera mördade människor för att läsa om mordet och se bild på mördare och offer, alltså vanliga bilder. Har flera gånger kommit fram brottsplatsbilder, fyndplatser och obduktionsbilder. Får skylla mig själv men är hemskt att dessa bilder kommer ut och är så lättillgängliga.

varför gör du det?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    NintendoGamer94 skrev 2014-03-24 09:47:23 följande:
    Rosa socka = Rectal prolapse
    Sök på de så står de på wikipedia

va fan heter det "rosa socka" för?? vilken sjuk värld.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Emma 89 skrev 2014-03-24 09:52:49 följande:

Tycker att det är intressant. Var min dröm att jobba med mordutredningar när jag var yngre, tills jag kom på att jag inte har det psyket för att klara av det. Är inte själva liken jag är intresserad av utan mer utredningen kring det och hur man med bevis kan pussla ihop vad som hänt och vem som gjort vad.

ok
    *puss puss puss puss*
  • puss
    så mycket bättre skrev 2014-03-24 12:29:10 följande:

Jag såg filmen på den där killen som tog självmord live, det är nog det jag ångrar mest att jag sett även om det inte var via Google. Annars är jag rätt tålig när det gäller det mesta som nämnts här.

Varför kollar du på sånt?
  • puss
    studentbruttan29 skrev 2014-03-24 18:56:54 följande:

Joo, en till förresten. När det var på nyheterna som allra mest hur hundar plågades för sin päls och videos flödar på nätet.
    En man håller fast hunden framifrån, levandes såklart, och en annan tar tag i pälsen ungefär vid höfterna på hunden och drar så pälsen sakta åker av i ett stycke typ. Så hunden vrider sig i sådana fruktansvärda plågor så jag var nån sekund ifrån att svimma när jag såg den filmen.
    Jag skulle aldrig kunna se om den, inte ens om jag fick alla pengar i hela världen. Tänk att själv bli levande skinnflådd, huden dras av en i ett enda stycke. Heeeeeeeeeelt sjuuuuuk, jag hatar människorasen.

Det är du som kollar.
  • puss
    Nymphaea skrev 2014-03-24 20:58:42 följande:
    Påhittad könssjukdom, också populär bland flitiga Photoshoppare.

Lotus boob/breast samma, fejk.
    Det som är sjukt är ju ni som sitter och kollar bilder på misshandlade barn.

Låtsashål och rövhål är ju ingen match.
  • puss
    underbaraSt skrev 2014-03-24 21:13:45 följande:

www.facebook.com/photo.php

Kolla det här på Facebook... Eller, gör det inte om ni inte klarar av äckligheter :P

Vad är det? Vill inte kolla.
  • puss
    Ascendere skrev 2014-03-25 10:14:00 följande:
    "Marines throws puppy from cliff" är en klassiker.

ursäkta? hur dum kan man bli?
    *puss puss puss puss*
Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....